Millaisia kokemuksia KYS:sta synnytyspaikkana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja maudie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mun kohdalle on sattunut mukavat kätilöt synnytyssalissa. Kunntelivat ja osasivat asiansa
Mut sitte aika tympäätyneita hoitajia on siel synnyttämättömien osastolla, eivät kuuntele ja ovat muutenkin tosi tympäätyneitä, tai ainakin semmoisen olon mä sain sieltä kun jouduin sieltä hakemaan vauhtia synnytykseen.
MUT sitte YLISTÄN kyl hoitohenkilökuntaa siellä synnyttäneitten osastolla, tosi mukavia ja rentoja. Jouduimme pojan kaa olemaan siellä 7 pv joten siinä ajassa kerkiää huomamaan minkälainen henkilökunta siel on.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.03.2006 klo 20:36 maudie kirjoitti:
Kiva, että vastasit.Aattelin jo, että eikö kettään tosiaankaan tiältäpäin. =)

niin kun aina jää tuonne "mitä nyt" osiolle roikkumaan :whistle: :D
välillä käydä kahtomassa mitä täällä jutskataan. milloin sulla on la ?

Positiiviset kokemukset jäivät minullekin hoitohenkilökunnasta, tosin menin sairaalassa suoraan synnytyssaliin. Sinne suuntaan taas syksyllä uudestaan. Tällä kertaa matka käy pelkopolin kautta mutta se johtuu vain edellisen synnyntyksen vaikeudesta, henkilökuntaa kohtaan minulla ei ole mitään negatiivista sanottavaa.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.03.2006 klo 09:32 maudie kirjoitti:
Missä vaiheessa raskautta pelkopolille pääsee?Vai onko mahdollista päästä jo ennen raskautta?

mulla oli eka käynti sinne pelkopolille rv 22 (muistaakseni) ja kävin siel jotain 3 kertaa, sai käydä useamminkin mut mulle riitti ne kerrat. minulle siitä oli valtava apu. kannattaa kysyä neuvoa neuvolasta.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.03.2006 klo 11:34 äitee80 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.03.2006 klo 09:32 maudie kirjoitti:
Missä vaiheessa raskautta pelkopolille pääsee?Vai onko mahdollista päästä jo ennen raskautta?

mulla oli eka käynti sinne pelkopolille rv 22 (muistaakseni) ja kävin siel jotain 3 kertaa, sai käydä useamminkin mut mulle riitti ne kerrat. minulle siitä oli valtava apu. kannattaa kysyä neuvoa neuvolasta.

Noille viikoille mullakin se eka aika vissiin tulee olemaan. Tällä hetkellä viikkoja 12+2. Neuvolassa kun sanoin, että haluaisin synnyttää alakautta mutten tiedä, pystynkö siihen toista kertaa niin aikoivat varata ajan.

Yhteistyössä