Millaisia kirjoja lahjaksi 7-vuotiaalle tytölle!!! Vinkkejä, kiitos.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaillen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaillen

Vieras
Osaa lukea sujuvasti. Onko kellään antaa vinkkejä joulua varten. Barbiekirjat löytyy, mutta jotain sellaista "kunnon" luettavaa tuon ikäiselle tytölle. Kiitos

Alkuperäinen kirjoittaja harmaillen :
Osaa lukea sujuvasti. Onko kellään antaa vinkkejä joulua varten. Barbiekirjat löytyy, mutta jotain sellaista "kunnon" luettavaa tuon ikäiselle tytölle. Kiitos

Meillä olis suosittuja hevos kirjat... mutta maku asia empä nyt oikein muuta osaa sanoa.
Niin tai sitten joku esim. Ronja ryövärintytär tai joku muu sellanen mikä ei mene "muodista" pois.

Ollaan kirjastosta lainattu varmaan tuo koko töpöhäntä sarja, mutta mietin että onkohan ne jo liian lapsellisia tuon ikäiselle. Maailman meno muuttuu niin nopeasti, että ainakin tuo meidän ekaluokkalainen kuunteleekin vain poppia ja meikitkin jo kiinnostaa (tosin niitä en anna toki vielä käyttää)

mä luin ton ikäsenä neiti etsiviä, tiinoja yms. en kyllä tiedä näistä uusista mitään, enkä kyllä tiedä onko neikkarit sitten suositeltavia (minkä ikäiset niitä nykyään lukee, vai lukeeko kukaan? )

Riippuu kauheasti kuinka innokas on lukemaan. Mä esim oon aina ollut ja olen vieläkin - onneksi on maku vähän muuttunut ajan kuluessa :)

Yhteistyössä