Millaisia kihlasormuksia teillä on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja <3
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
3

<3

Vieras
Onko kenelläkään hopeista kihlasormusta? Jos kuvia löytyy niin olisi kiva nähdä. :) Ja muistakin kihlasormuksista haluaisin nähdä kuvia.
Jos et ole kihloissa niin millaisen sormuksen haluaisit?

Meil on ihan vaan sileät kultaiset sormukset.Tosin kun naimisiin mentiin niin miehelle ostettiin vaan hopeinen sileä,vähän paksumpi ja hän jätti sen kultaisen pois käytöstä..ei sopinut muihin sormuksiinsakaan:)

Paksu kultainen rengas missä viisteet reunoissa. Samanlainen vihkisormuksena, johon sitten upotetaan punainen kivi, kun ollaan oltu naimisissa 5 10 20 30 40....vuotta.
Arkikäytössä on Kalevalan Sancta Birgitta.

Se sormushan voi olla ihan millanen ja suunnilleen mistä materiaalista tahansa. Tärkeintä on että itse olette siihen tyytyväisiä, eikä tavoilla tai muiden mielipiteillä tarvisi niinkään olla merkitystä. :)

Tällainen...

346.jpg

Vähän vierestä menee mutta me ei menty kihloihin ollenkan vaan suoraan naimisiin (7v. oltiin oltu jo yhdessä) Mulla on valkokultainen sormus jossa kolme pientä kiveä.

Sellainen ihan perinteinen ohut kultainen. Oltiin niin nuoria silloin ettei ollut varaa ostaa kalliita sormuksia :D Vihkisormuksessa on viisi pientä timanttia ja tykkään siitä valtavan paljon.

Vartooja onko toi sun sormus sellanen timanttileikattu ristikkäinen kuvio reunalla ja röpelö matta keskellä? Näytti vähän siltä, mulla on sellanen kanssa. Laita tarkempi kuva nii nähää onko meillä samanlaiset :)

Alkuperäinen kirjoittaja muuttanut:
Vartooja onko toi sun sormus sellanen timanttileikattu ristikkäinen kuvio reunalla ja röpelö matta keskellä? Näytti vähän siltä, mulla on sellanen kanssa. Laita tarkempi kuva nii nähää onko meillä samanlaiset :)

Oiskohan tää tarkempi kuva... Mut just tollanen sun kuvaama...

Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:

Ootte sitten kanssa menneet vissiin 90-l alkupuolella kihloihin vai? :)
On se ihan siedettävä edelleen. En kyllä valitsis sellasta enää, mutta joidenkin korujen kohdalla se tunnearvo vaan ajaa sen esteettisen puolen edelle! Eli en vaihtais sitä alkuperäistä kihlaa kuitenkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:

Ootte sitten kanssa menneet vissiin 90-l alkupuolella kihloihin vai? :)
On se ihan siedettävä edelleen. En kyllä valitsis sellasta enää, mutta joidenkin korujen kohdalla se tunnearvo vaan ajaa sen esteettisen puolen edelle! Eli en vaihtais sitä alkuperäistä kihlaa kuitenkaan.

2000 mentiin kihloihin... :)