Millaisia ihmisiä et arvosta?

  • Viestiketjun aloittaja miumiu
  • Ensimmäinen viesti
Ncm
Ehdottomia ihmisiä. Ehdottomuus on mielestäni rumaa. Ollaan ehdottomia siitä, että juuri se oma tapa on ainoa oikea ja muut ovat automaattisesti huonoja tehdessään toisin. Tämä koskee niin imettäjiä, uskontoja, sukulaisia, ruokavaliolaihduttajia yms.
 
juu
Siipeilijöitä. Heitä en osaa arvostaa. Jokainen voi vaikuttaa omaan elämään hyvin pitkälti - toki sairauksi lukuunottamatta. Se vaan vaatii työtä ja sitä että ottaa lusikan kauniiseen käteen.
 
grey
Alkuperäinen kirjoittaja Ncm:
Ehdottomia ihmisiä. Ehdottomuus on mielestäni rumaa. Ollaan ehdottomia siitä, että juuri se oma tapa on ainoa oikea ja muut ovat automaattisesti huonoja tehdessään toisin. Tämä koskee niin imettäjiä, uskontoja, sukulaisia, ruokavaliolaihduttajia yms.
Peesi tälle! ISO sellainen. Mustavalkoiset ihmiset saa mun karvat aina pystyyn; maailma on kaikkia muuta kuin mustavalkoinen.
 
En arvosta ihmisiä, jotka ajattelevat oman elämänsä olevan niin täydellistä ja että kaikkien tulisi elää samoin. Ja jos ei elä, on huono ihminen. En myöskään arvosta ihmisiä, jotka eivät ymmärrä, että elämässä tapahtuu paljon myös sellaista, mihin itse ei voi vaikuttaa.
Mutta kaikista vähiten arvostan ihmisiä, jotka esittävät naaman edessä jotain, mitä eivät oikeasti ole :)
 
Ncm
Alkuperäinen kirjoittaja grey:
Alkuperäinen kirjoittaja Ncm:
Ehdottomia ihmisiä. Ehdottomuus on mielestäni rumaa. Ollaan ehdottomia siitä, että juuri se oma tapa on ainoa oikea ja muut ovat automaattisesti huonoja tehdessään toisin. Tämä koskee niin imettäjiä, uskontoja, sukulaisia, ruokavaliolaihduttajia yms.
Peesi tälle! ISO sellainen. Mustavalkoiset ihmiset saa mun karvat aina pystyyn; maailma on kaikkia muuta kuin mustavalkoinen.
Ei siinä mitään, jos eivät tiedä toisenlaisesta, mutta altistuttuaankin toisten olosuhteille he yhä pitävät kiinni näkökannoistaan. Siis vaikka ne, joiden mielestä abortti on aina murha, vaikka he joutuisivat näkemään eräiden odottajien tuskan ja ahdingon. Mielipidettä ja periaatetta pitää pystyä muokkaamaan uuden tiedon valossa ja on muutenkin lapsellista kuvitella, että on olemassa vain absoluuttisia totuuksia, jotka pätevät aina ja kaikkialla ja itse pystyy aina olemaan ylempänä kuin muut.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ncm:
Alkuperäinen kirjoittaja grey:
Alkuperäinen kirjoittaja Ncm:
Ehdottomia ihmisiä. Ehdottomuus on mielestäni rumaa. Ollaan ehdottomia siitä, että juuri se oma tapa on ainoa oikea ja muut ovat automaattisesti huonoja tehdessään toisin. Tämä koskee niin imettäjiä, uskontoja, sukulaisia, ruokavaliolaihduttajia yms.
Peesi tälle! ISO sellainen. Mustavalkoiset ihmiset saa mun karvat aina pystyyn; maailma on kaikkia muuta kuin mustavalkoinen.
Ei siinä mitään, jos eivät tiedä toisenlaisesta, mutta altistuttuaankin toisten olosuhteille he yhä pitävät kiinni näkökannoistaan. Siis vaikka ne, joiden mielestä abortti on aina murha, vaikka he joutuisivat näkemään eräiden odottajien tuskan ja ahdingon. Mielipidettä ja periaatetta pitää pystyä muokkaamaan uuden tiedon valossa ja on muutenkin lapsellista kuvitella, että on olemassa vain absoluuttisia totuuksia, jotka pätevät aina ja kaikkialla ja itse pystyy aina olemaan ylempänä kuin muut.
Niin, miten voisikaan olla niin hyvä tuuri, että itse juuri sattuisi tietämään sen ainoan oikean totuuden?

 
grey
Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:
Alkuperäinen kirjoittaja Ncm:
Alkuperäinen kirjoittaja grey:
Alkuperäinen kirjoittaja Ncm:
Ehdottomia ihmisiä. Ehdottomuus on mielestäni rumaa. Ollaan ehdottomia siitä, että juuri se oma tapa on ainoa oikea ja muut ovat automaattisesti huonoja tehdessään toisin. Tämä koskee niin imettäjiä, uskontoja, sukulaisia, ruokavaliolaihduttajia yms.
Peesi tälle! ISO sellainen. Mustavalkoiset ihmiset saa mun karvat aina pystyyn; maailma on kaikkia muuta kuin mustavalkoinen.
Ei siinä mitään, jos eivät tiedä toisenlaisesta, mutta altistuttuaankin toisten olosuhteille he yhä pitävät kiinni näkökannoistaan. Siis vaikka ne, joiden mielestä abortti on aina murha, vaikka he joutuisivat näkemään eräiden odottajien tuskan ja ahdingon. Mielipidettä ja periaatetta pitää pystyä muokkaamaan uuden tiedon valossa ja on muutenkin lapsellista kuvitella, että on olemassa vain absoluuttisia totuuksia, jotka pätevät aina ja kaikkialla ja itse pystyy aina olemaan ylempänä kuin muut.
Niin, miten voisikaan olla niin hyvä tuuri, että itse juuri sattuisi tietämään sen ainoan oikean totuuden?
Näinpä. Jossain mielessä onneksi tämä maailma on niin "pirullinen" että kärkkäät mielipiteet tapaa kopsahtaan omaan nilkaan. Tuosta abortista tulee mieleen ystäväni joka henkeen ja vereen vastusti aborttia. Ja nyt hänen 15-v tytär on raskaana, ja harkitsee abortointia ja äiti - kas kummaa - tukeekin nyt tytärtään.
 
lksö
Alkuperäinen kirjoittaja klksö:
Arvostan rohkeita ihmisiä, jotka tekevät päätöksiä vaikeissakin tilanteissa ja pysyvät niissä.
Ai niin et täs muuten kysyttiinkin juuri päinvastaista :)
No ehkä toi sama vaan toisinpäin niin sellasta sit en arvosta....
 
-itsekkäitä omaan napaan tuijottajia
-ihmisiä joilla ei ole minkäänlaisia periaatteita eikä moraalia
-ihmisiä jotka saastuttavat ja sotkevat luontoa
-selkäänpuukkottajia ja takinkääntäjiä,teeskentekijöitä

lista olisi luultavasti aika pitkä jos alkaisi kaikki luettelemaan :whistle:
 

Yhteistyössä