Millaisia hiustyylejä kouluikäisillä pojilla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mie

Vieras
Meillä poika 9v ja yleensä aina ollut lyhyt siisti tukka. Nyt tän syksyn kasvattanu hiuksia ja haluaa kuulema pitkän tukan... Mites muilla, millainen "look" teidän lapsilla on, päättääkö itse hiustyylistään vai onko muiden päätettävissä?

Meillä 9v:llä OLI melko pitkä tukka koska minä halusin :ashamed: (sille niiiiiin passaa kun on semmoset sopivasti aaltoilevatkin nuo hiukset) mutta poika itse halus, että ne leikataan lyhyiksi. Siispä ne leikattiin ja lapsi on tyytyväinen :)

Meidänkin pojalla on karsee reuhka (tukka ). Viime kesänä viimeks on saanu leikata :x Kavereillaankin on monella samanlainen....... Musta tuollainen on kaikkea muuta kuin hieno.

Meidän Teemu alkoi kasvattamaan tukkaa kymmenvuotiaana,mikäs siinä onhan se aina silmil ja silleen mut jos kerran haluu niin antaa pitää,ainoastaan ruokaillessa se haittaa,Teemun pitää koko ajan heittää tukkaa pois silmiltä ettei otsis valu keittoon.

Meijän sälli on tosi tarkka kuontalostaan.
Hiukset on pitkähköt,rikotusti leikattu ja kevytsävytteellä sävytetty ruskeaksi.
Joka aamu laittaa haiveniaan ennen kouluun lähtöä varmaan 20min...
Parturissa käy n.2kk välein,ei saa äiti enää leikata.

Pikkubroidilla on vuosia ollu pitkä letti, nyt meni ysille ja on useaan kertaan muuttanut hiusmalliaan. Eli lyhyempään päin. Tahtoo semmoisen sotkutukan nyt, tai sit semmoisen minkä saa piikeiksi, ja siniseksi pitää värjätä.