Millaisia Flunssia Nyt Liikkeellä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lovanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Lovanna

Jäsen
19.11.2011
488
0
16
Mitä kaikkia ihme tauteja on nyt liikkeellä?
-Flunssa aalto taitaa olla jo kaikkialla?

Itse olin jo viimeviikolla kuumeessa ja meni ohi ja nyt
taas iski tauti takaisin..
heti keuhkoihin tietenkin ja pieninkin
liike saa aikaan hengenahdistuksia..

Vihaan niin sairastaa! :kieh:

Meillä on ihan normaalia flunssaa, nenät vähän vuotavat ja yskittää, mutta ei muuta. Nuoremmalla tänään näyttää nenä kovastikin vuotavan, mutta ihan oma itsensä tu on, ei mitenkään kipeä ja itselläni nokka on muutaman päivän vuotanut enempi ja vähempi. Tosin meillä nämä flunssat on aina tällaisia tulee ja menee melkein yhtä nopeasti.

Mulla oli korkea kuume neljän päivän ajan. Yskää ja nuhaa. Päänsärkyä. Oikeastaan moneen paikkaan koski. Yskin paksuja limaklönttejä. Toivun tässä flunssasta.

Ihan hirveetä täällä ainakin. Ensin oli mies flunssassa sitten minä
- Ensin oli nokka niin tukossa ettei tukehtuminen tosiaan ollu kaukana
- Jälkeenpäin nenä vuosi koko ajan
- "höntti" ja väsynyt olo.
No, kummatkin siitä sitten selvittiin ja minä kerkesin olemaan päivän "terveenä" niin iski keuhkoihin kummallekkin.
- Hirveä yskä
- Keuhkoihin pistää
- Nyt selkä ja rintakehä yskimisestä niin kipeänä, ettei mitään järkeä
- Olo on ihan jyrän alle jäänyt.

Flunssa kesti melkeinpä viikon ja nyt tätä "jälkitautia" kestänyt melkein viikon kans, toivon mukaan antibiootit puree pikkuhiljaa :P

Jos kuume nousisi kunnolla niin tauti menisi varmasti nopeammin ohitte, mutta
sitten varmasti ahistaa kahta kauheemmin, koska nytkin koko ajan happi on niin heikoilla! :ashamed:

Lääkäriä välttelen nykysin niin paljon, kuin mahollista, etten vaan joutuisi sairaalaan, mutta tietenkin osaan lähteä tilanteen tullen kyllä "ajoissa" lääkäriin! :)

Yhteistyössä