millaiset vaatteet kuvaukseen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja abcdefghijklw
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

abcdefghijklw

Vieras
eka päiväkoti vuosi meillä joten en oikein tiedä mitä pukea lapsille. jotkut paremmat vaatteet vai lasten tämän hetken omat suosikkivaatteet? mitä muilla on ollut päällä? tolle 1vuotiaalle on yks hm autohuppari niin rakas että nukkuiski se päällä mut itseni mielestä kauniimpia vaatteita ois kaapit pullollaan. entä 3v tytölle? mekko?

Päiväkodista on tullut kuvausilmoituksen mukana toive, että lapsi puetaan värikkäisiin vaatteisiin.

Pistä sellaiset vaatteet, missä voi sen päivän leikkiä ja olla, mutta sieltä siistimmästä päästä vaatteita. Jos tuo autohuppari on siedettävässä kunnossa, niin laita vaan. Meillä naureskellaan, kun ei meinattu tunnistaa yhdestä kuvasta esikoisen parasta kaveria, kun hänet oli kuvaa varten pyntätty ihme vaatteisiin ja ilmekin oli outo :D Tuosta tapahtumasta on kyllä jo yli 10 vuotta aikaa.

Mä olen laittanut siistit, mutta "tavalliset" vaatteet. Eli vaikka just nätti mekko tytölle, mutta ei mitään juhlamekkoa. Ja kyllä mä olen aina lapsen kanssa valinnut vaatteet. Noh, toinen nyt laittaa päälleen muutenkin mitä eteen annetaan, mutta toinen tarkempi on saanut valita muutamasta vaihtoehdosta. Ihan suloinen ajatus mun mielestä, että laittaa lapsen suosikkivaatteen! :)

Yhteistyössä