Millaiset tilapäivitykset Facebookissa ärsyttävät sinua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ällösiirappiset ketjuviestit ja kaikki missä kerrotaan liian yksityiskohtaisesti päivittäjän suolentoiminnasta tai seksielämästä.
Ja sellaiset joissa haukutaan muita, oli se sitten puoliso tai kuka vaan niin riidat vois selvittää jossain muualla kuin julkisella fb-seinällä.

Ärsyttää sellaiset joilla kerjätään huomiota ja muiden kommentteja. Eli juuri nämä "ollaan oltu tehokkaita" tai "vittu kun vituttaa mutten kerro mikä ennen kun joku kysyy" ja vielä nämä jossa ei korrota kaikkea vaan odotetaan että joku kysyy.

Ei mua oikeestaan ärsytä mikään, jätän lukematta jos tulee sellanen olo ettei kiinnosta. Sit jos tietää, et joku päivittää koko ajan sellasia juttuja mitkä ei kiinnosta, nii olisko helpointa A: joko poistaa kavereista, tai B : valita sieltä kyseisen henkilön tilauksista, niin ettei ne päivitykset tuu siihen etusivulle.....

Yks asia mua kyllä ihmetyttää yhden henkilön päivityksissä. Mikä tarve on monta kertaa päivässä muistaa hehkuttaa kuinka ihana mies ja ihana sitä ja tätä hällä on, tulee välillä sellainen olo, että ulospäin tarvii esittää muutakuin mitä oikeesti on. Mut eipä nekään mua oikeestaan ärsytä, jätän useimmiten vaan lukematta, kun ei juurikaan kiinnosta :D

Tälläiset:
"Rakas Joulupukki, ?
Tänä vuonna haluaisin jouluksi; ei, hetki... Unohda. Mene rekeesi, mene Afganistaniin, Kuwaitiin, Irakiin, hae sotilaamme ja tule takaisin. He ansaitsevat olla perheensä kanssa jouluna. Laita tämä statukseesi osoittaaksesi kunnioitusta sotilaille ketkä eivät pääse jouluna kotiin.

Jos et laita tätä seinällesi, minä ymmärrän. Et voi kuluttaa kuutta sekuntia elämästäsi kunnioittaaksesi sotilaita... Kyllä minä tajuan, olet liian ajattelematon ja laiska ja varmaankin liian kiireinen"

Yhteistyössä