Millaiset tarjoilut kutsuille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ammattilainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Ammattilainen

Vieras
Mitä tarjoatte vieraille kutsuilla? (tupper, partylite, me&i..) Ideat hukassa. Kertokaa omista tarjoiluistanne.

ps. teenjuojille: onko teidän mielestä epäkohteliasta tarjota pussiteetä? Etiketin mukaan pitäis olla valmiiksi haudutettua, mut mulla ei ole teepannua.. pitäis kai varta vasten ostaa. :xmas:

perussetti on tyyliin suolainen piirakka, mokkapalat/juustokakku ja sit jotain pikkunaposteltavaa. Lisäksi tarjolla jotain kylmää juotavaa teen ja kahvin lisäksi. Pussiteetä kyllä sorrun itsekin tarjoamaan.

Pussitee ihan ok, eihän kyseessä ole mikään kiinalainen tee-seremonia, vaan myyjäiset... Mokkapalat takuuvarma. Kylkeen keksiä ja kenties jotain pikkusuolasta, ehkä pizzapaloja tms. Älä ressaa, osta valmista jos et jaksa/osaa/halua itse tehdä.

Mä teen yleensä tarjolle pari eri piirakkaa tai sitten pasteijoita ja jotain makeeta. Pussitee on hyvä tällekkin teen juojalle. Ärsyttää eniten, jos valmis tee on jotain esim. jotain vihreetä, mitä tämmönen salaraskaana oleva ei voi juoda. Parempi, että saa ite valkata pussin!

Pussitee on oikein hyvää, otat vaikka niitä eri makuja. Suolanen piirakka on hyvä ja vaikka joku imelä piirakka. Yleensä meillä on ollut kinkkupiirakka ja vadelmatuorejuustokakku.

olin just viikonloppuna me&i kutsuilla ja melkein kaikki osallistujat toivat jotain. Loppuviimeen kahvipöydästä löytyi: kahta erilaista itsetehtyä pizzaa, karjalanpiirakoita, karkkia, sipsiä, mokkapaloja, kermavaahdolla kuorrutettuja muffinseja, ilman kermaa olevia muffinseja, salaattia, suklaata... kahvia ja pussiteetä. Nii ja keksejä tais olla kans! :P

Alkuperäinen kirjoittaja N:
Mä teen yleensä tarjolle pari eri piirakkaa tai sitten pasteijoita ja jotain makeeta. Pussitee on hyvä tällekkin teen juojalle. Ärsyttää eniten, jos valmis tee on jotain esim. jotain vihreetä, mitä tämmönen salaraskaana oleva ei voi juoda. Parempi, että saa ite valkata pussin!

ps. kyllä raskaana saa juoda vihreää teetä. Yrttiteetä ei.

Yhteistyössä