Millaiset sukkahousut häihin shampanjan värisen mekon kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Onko tyylitietoa?
  • Ensimmäinen viesti
ap
Ei siis mustia. Olipa hyvä että kysyin. :D Minulla ei ole mitkään sorjat sääret, pohkeen ympärys 38cm :( joten näyttää aika kamalalta nuo kiiltävät sukkikset, mutta pitää kokeilla niitä.

vieras
shampanjan värisen mekon kanssa ehdottomasti ihonväriset! :) Käy vähän vertailemassa niitä sävyjä kaupassa, joissakin merkeissä on ihan hirveitä liian tummia sävyjä jotka näyttää jotenki sitä ku olis yliruskettuneet jalat tai likaiset :D Olis kiva nähdä millainen yhdistelmä sun mekko ja kengät on, viittisitkö laittaa kuvaa?

luu
Alkuperäinen kirjoittaja mii:
En kyllä laittaisi shampanjan väriä jos en olisi morsian. Se väri on varattu morsiamelle.
Höpö höpö. Riippuu paljon myös mekon mallista jne. Tietysti täyspitkä rinsessahame shampanjan värisenä on huono valinta vieraalta häissä. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Harmi kun ei paljain säärinkään voi mennä. Hieman ruskettuneet sääret olisi sellaisenaan kaikkein kauneimmat, mutta etiketti taitaa olla toista mieltä...

Mattapintaiset ihonväriset sukkiksethan nimenomaan näyttävät vähän päivettyneiltä "paljailta" sääriltä.

vieras
Olen myös menossa ystävän häihin kesällä ja ajattelin kyllä etten laittaisi sukkahousuja ollenkaan. Vai onko pakko laittaa? Muistaakseni en ole muissakaan häissä käyttänyt, tosin niistä on aikaa, en muista varmaksi..

ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
shampanjan värisen mekon kanssa ehdottomasti ihonväriset! :) Käy vähän vertailemassa niitä sävyjä kaupassa, joissakin merkeissä on ihan hirveitä liian tummia sävyjä jotka näyttää jotenki sitä ku olis yliruskettuneet jalat tai likaiset :D Olis kiva nähdä millainen yhdistelmä sun mekko ja kengät on, viittisitkö laittaa kuvaa?
Ok, nuo ihonväriset ne on sitten hankittva. Stay-upit aattelin niin ei niin hiosta haaruksista. :D :D :D Nyt en sitten tiedä onko sellainen ihan vaalea vaalea parempi vai hieman rusehtava...?? Pitänee kysyä esim. myyjältä.

En valitettavasti jaksa nyt tuota asuani ryhtyä kuvaamaan, mutta mekko on shamppanjan värinen, hieman polven alapuolelle ulottuva ja kengät ovat ihan klassiset mustat korkkarit. Lisänä musta bolero ja musta clutchbag.

Olen myös menossa ystävän häihin kesällä ja ajattelin kyllä etten laittaisi sukkahousuja ollenkaan. Vai onko pakko laittaa? Muistaakseni en ole muissakaan häissä käyttänyt, tosin niistä on aikaa, en muista varmaksi..
Kyllä juhlapukeutumiseen kuuluu sukkahousut. Vaihtoehtona just stay upit jos sukkikset tuntuu epämukavilta.

luu
Virallinen etiketti kaiketi sanoo, että sukkahousut pitää olla. Mutta ainakin juhlat, joissa minä olen ollut, ovat olleet niin vapaamuotoisia, että juuri kellään ei ole ollut sukkiksia. Ja kaikki ovat silti viihtyneet. :)

PS. Ei ole muuten mitään niin kamalan näköistä, kuin sukkahousut kesäsandaaleissa. Sukkisten kanssa pitää olla umpikärkiset kengät, tai sitten avokärkiset sukkikset sandaaleihin.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja mii:
En kyllä laittaisi shampanjan väriä jos en olisi morsian. Se väri on varattu morsiamelle.
Minun mielestäni oma mekkoni sopii kesähäihin oikein hyvin, eikä vie huomiota morsiamelta. Mekko on sellainen hieman tummempi shampanja eikä mikään luonnonvalkoinen.

Yhteistyössä