MILLAISET RUKKASET n. VUODEN IKÄISELLE?!?!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja häh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

häh

Vieras
En tajua kuinka tuo tyttö(11,5kk) tarkenee talvella kunnon pakkasilla kun nyt -4 asteessa parin tunnin ulkoilun jälkeen on sormet ihan jäässä.Ja rukkasten alla oli lapaset.RUkkaset on LENNEn.

Omallani on kirpparilta hankitut Reimat, jotka hankin kun ne ainoina sai kunnolla kiinni. Täällä Hesassa tosin on lämmintä eli oli kädet ihan hiessä kun tarhasta hain.. Mutta aika lämpöiset siis vaikka eivät olleet kauhean topatut.

Alkuperäinen kirjoittaja sipi:
Omallani on kirpparilta hankitut Reimat, jotka hankin kun ne ainoina sai kunnolla kiinni. Täällä Hesassa tosin on lämmintä eli oli kädet ihan hiessä kun tarhasta hain.. Mutta aika lämpöiset siis vaikka eivät olleet kauhean topatut.

Siis ReimaTecit?!?!?Niitä katselin,mutta jo pelkästään se hinta hirvitti ja sit näyttivät niin ohkaisilta....

Joo en itsekään olisi raskinut uusina ostaa mutta kirpparilta löysin.. Kannattaa siis ratsata niitä tai ostaa netistä käytettyinä. Itse pulitin 15 ? vaikka kirpparihinnaksi tietty oli suolainen sekin..

Mä laittaisin villatumput sinne rukkasten alle vielä. Noin pitkää pakkasulkoilua ei kyllä lämpimin sormin meikäläinen ainakaan itsekään selviä vaikka mtiä olisi kädessä.

Tosin neidillä oli kyllä muutenkin lämpimästi päällä, joten kannattaa kokeilla ensin villatakin ja välihousujen lisäämistä ennen hanskojen hankkimista... Alkusyksystä oli ohuemmat vaatteet ja silloin kädetkin oli välillä kylmät..

Alkuperäinen kirjoittaja sipi:
Joo en itsekään olisi raskinut uusina ostaa mutta kirpparilta löysin.. Kannattaa siis ratsata niitä tai ostaa netistä käytettyinä. Itse pulitin 15 ? vaikka kirpparihinnaksi tietty oli suolainen sekin..

No kai ne oli uuden veroiset sitten edes? Kyllä vaan meinaan huomaa, että käytössä ne hanskojen vuoret littaantuu, niin etteivät ole entisen veroiset lämpimyydessä enää.

Alkuperäinen kirjoittaja kukkakökkö:
Mä laittaisin villatumput sinne rukkasten alle vielä. Noin pitkää pakkasulkoilua ei kyllä lämpimin sormin meikäläinen ainakaan itsekään selviä vaikka mtiä olisi kädessä.

Niin siis alla oli lapaset ja silti sormet kylmät sisälle tultaessa....

http://www.kauppahalli.eu/index.php?main_page=product_info&cPath=33_98&products_id=244

tuossa on varmasti hyvät hanskat. hinta voi tietenkin olla kova, mutta.. itse voisin harkita noita jos tarttis.

Me juuri ostettiin tytölle 2v.5kk ja pojalle 10,5kk molemmille Jonathanin teddyvuorirukkaset (hintaa muistaakseni 9,50e/pari). Viime vuonna oli tytöllä samat hanskat eikä ikinä ollut kädet jäässä. Ja vettäkin nuo pitävät hyvin. Suosittelen! =)

Alkuperäinen kirjoittaja BridgetJones:
Me juuri ostettiin tytölle 2v.5kk ja pojalle 10,5kk molemmille Jonathanin teddyvuorirukkaset (hintaa muistaakseni 9,50e/pari). Viime vuonna oli tytöllä samat hanskat eikä ikinä ollut kädet jäässä. Ja vettäkin nuo pitävät hyvin. Suosittelen! =)

Meillä taas oli molemmilla sormet jäässä näissä rukkasissa 2 tunnin ulkoilun jälkeen. 4v ja 10kk :o

Yhteistyössä