Millaiset rattaat kohta vuoden ikäiselle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Starbucks
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Starbucks

Aktiivinen jäsen
09.08.2007
4 183
0
36
Matkarattaat on, vaunut on, (jotka huomasin olevan homeessa :o , ainakin pilkkuja näkyy olevan, yök) . Joten jonkunlaiset kivat rattaat pitäis hankkia, jossa kumipyörät kuitenkin ja niissä pitäis saadan nukuttua myös. Onko mammat ideoita?

Alkuperäinen kirjoittaja vaikkupallero:
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava omaskakas:
Yksivuotiaat todellakin tarvitsee rattaita :D

Ap, ehdotan Brion Raceja. Ne on makeet, niissä on hyvä nukkua, ja ne ovat pitkäikäiset & laadukkaat =)

onko kolmipyöräiset? kumipyöräiset?

Nelipyöräiset, kumipyörät on (täyskumia kaiketi, oikein hyvän kokoiset).

Alkuperäinen kirjoittaja ???:
muuttokärryt??
Tarviiko ton ikäset rattaita?

1v vasta alkaa niitä kunnolla tarvita! Pieni vauva 0-6 kk ja vähän isompikin, menee helpoimmin liinassa, mutta kun tulee isommaksi ja kiinnostuu kaikesta eikä oo hetkeäkään paikallaan, rattaat on ok. Ja 1-2v ei jaksa vielä kävellä vieressä, joten tosiaan tarvii rattaita

ap:lle, mä olen ihaillut kaupassa semmoisia brion avorattaita Näyttävät käteviltä. En sitte tiedä olisko pöhköä ostaa sellaiset, kun yhdistelmät ja matkarattaat jo on... Matkarattaissa tykkään mukitelineestä, sinä saa pidettyä kukkaron, kännykän ja avaimet;)

Suosittelen ehdottomasti Emmaljungan Scootereita. Markkinoiden paras hinta-laatusuhde! Hyvät kankaat, kennorenkaat, tukevat nelipyöräiset, kunnon jarru, jousitettu taka-akseli ja menevät hyvin lähelle makuuasentoa. Suosittelen lämpimästi=)

Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:
Mä en ymmärrä miks ei matkarattailla pärjää? Me ainakin on pärjätty eikä vaunujen jälkeen oo muita ollutkaan. :whistle:

Ei kait muita tarviikaan, mutta kun ne on ´niin hirmu kivat että ne suorastaan huutaa kaupan ikkunasta "osta minut" :D

Yksivuotiaat todellakin tarvitsee rattaita :D

Ap, ehdotan Brion Raceja. Ne on makeet, niissä on hyvä nukkua, ja ne ovat pitkäikäiset & laadukkaat =)

onko kolmipyöräiset? kumipyöräiset?

Nelipyöräiset, kumipyörät on (täyskumia kaiketi, oikein hyvän kokoiset).

oisko hassua ostaa tuollaiset, kun matkarattaat on aika tukevat. Toisaalta nuo on vielä tukevammat, ja niissä näkyy olevan jaloille "pidike" ettei roiku niinkuin matkarattaissa. Pärjäisköhän kesän vielä pelkillä matkarattailla. hmmm..

Se riippuu niin käyttäjästä ja asumis/ulkoilupaikoista, että selviääkö matkarattailla. Meillä ulkoillaan enemmän maastossa kuin kauppakeskuksissa, joten vannon Scooterien nimeen=)

Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:
Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:
Mä en ymmärrä miks ei matkarattailla pärjää? Me ainakin on pärjätty eikä vaunujen jälkeen oo muita ollutkaan. :whistle:

Ei kait muita tarviikaan, mutta kun ne on ´niin hirmu kivat että ne suorastaan huutaa kaupan ikkunasta "osta minut" :D

Osta :attn:
Meillä on sellaiset ja kovasti tykätään B)

meillä on tälläinen se systeemi
http://thereal.buydig.com/i/imagegallery.phtml?sku=E5501616A&t=1

meilläki aikalailla saman näköset mutta eri merkkiset?

Evenflo Aura, ollaan kyllä ihan tykätty. Paitsi toi kaukalo oli kurautus.

joo. siis ihan outo merkki mulle. Mulle ne on tarpeeksi saman näköiset kun on nuo mukitelineet sun muut:D

meillä on tälläinen se systeemi
http://thereal.buydig.com/i/imagegallery.phtml?sku=E5501616A&t=1

meilläki aikalailla saman näköset mutta eri merkkiset?

Evenflo Aura, ollaan kyllä ihan tykätty. Paitsi toi kaukalo oli kurautus.

joo. siis ihan outo merkki mulle. Mulle ne on tarpeeksi saman näköiset kun on nuo mukitelineet sun muut:D

tuon mukitelineen takiahan mä rattaat ostin, ihan oikeesti ostin :D mut eivät varmaan myy tuota merkkiä suomen lastentarvikkeissa, luullisin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Suosittelen ehdottomasti Emmaljungan Scootereita. Markkinoiden paras hinta-laatusuhde! Hyvät kankaat, kennorenkaat, tukevat nelipyöräiset, kunnon jarru, jousitettu taka-akseli ja menevät hyvin lähelle makuuasentoa. Suosittelen lämpimästi=)

En kyllä sanois että scootereissa on paras hinta-laatu-suhde. Brion racet maksaa saman verran ja on kyl paremmat. Käypä kattoon lastentarvike-palstalta, siellä on aika paljon haukuttu scootereita, niissä paljon vikoja.

No eipä nuo Kiinassa valmistetut Briotkaan tuttavapiirini kokemuksen mukaan kehuja kerää. Emmaljungat kootaan edelleen Ruotsissa ja sen kyllä huomaa laadussa. Mutta suosittelin siis AP:lle oman kokemukseni mukaan parhaita kulkupelejä hänen toivomiinsa tarpeisiin, en vaatinut häntä huomenna ilman omaa mielipidettä Scootereita ostamaan. Ja siis meidän yli kaksi vuotta päivittäisessä käytössä olleet Scooterit palvelevat edelleen uudenveroisina, samoin kuin samat rataat omaavilla ystävilläni. Joten saan kai suositella niitä, jos ne minun kokemukseni mukaan ovat loistavat, vai mitä? AP varmasti osaa loppupeleissä valita itselleen sopivat kuomarit, luulisin=)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No eipä nuo Kiinassa valmistetut Briotkaan tuttavapiirini kokemuksen mukaan kehuja kerää. Emmaljungat kootaan edelleen Ruotsissa ja sen kyllä huomaa laadussa. Mutta suosittelin siis AP:lle oman kokemukseni mukaan parhaita kulkupelejä hänen toivomiinsa tarpeisiin, en vaatinut häntä huomenna ilman omaa mielipidettä Scootereita ostamaan. Ja siis meidän yli kaksi vuotta päivittäisessä käytössä olleet Scooterit palvelevat edelleen uudenveroisina, samoin kuin samat rataat omaavilla ystävilläni. Joten saan kai suositella niitä, jos ne minun kokemukseni mukaan ovat loistavat, vai mitä? AP varmasti osaa loppupeleissä valita itselleen sopivat kuomarit, luulisin=)

Saat tietenkin. Vain oman mielipiteeni sanoin minäkin asiasta

Yhteistyössä