Millaiset kevätvaatteet lapsille on varattuna?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kunhan kyselen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kunhan kyselen

Vieras
Mä tajusin nimittäin itse, että olen hamstrannut ihan liikaa kaikkea...

Tyttö 6-vuotta:
*Ticket to heaven Uffo mustavalkokukallinen haalari -viime vuodelta
*Ticket to heaven Plain Rain w. fleece-viime vuodelta
*Ticket to heaven Plain Rain
*Minymo välikausitakki ja -housut

*Ticket to heaven pidempi takki esim. farkkujen kanssa

*Reima takki ja housut, eivät kestä vettä
*Joku toinen vastaava ^

Poika 8-vuotta:
*Ticket to heaven Plain Rain w. fleece-viime vuodelta
*Minymo välikausitakki ja -housut
*Reimatec välikausihousut, Jonathan välikausihousut
*8848 altitude softshell takki

*Umbro takki ja housut, eivät kestä vettä

Aivan liikaa....

[QUOTE="vieras";23369399]...etkä oo yhtään merkkien perään.[/QUOTE]

Olen merkkien perään, koska haluan, että välikausivaatteet pitävät varmasti vettä.

isommalle pojalle tul läjä farkkuja ja tuollainen ruudullinen jakku, nahkatakki tulee vielä ja farkkutakki. pienemmälle on haalari ja kaapissa on isoveikan kansitakki ja farkkutakki odottelemassa.
Tytön juttuja en tiedä muutakuin trenssin jonka juuri osti.

meiltä löytyy...

Pienempi 3 vuotia
. Haalarit *3 (yhdet ovat isoveikan entiset)
. takki ja housut yhdistelmä *2
. softshell takki
. kengät

Isompi lapsi 6 vuotta

. Haalari
. Takki ja housut *2
. Softshell takki
. Kengät

Hosuja on erinäinen määrä tuolla varastossa viellä kattelematta on serkuilta saatuja ja kirpparilta ostettuja...

Hatut ja hanskat on myös ostettuna kaapissa odottelemassa kevättä

tytöllä 1v8kk syksyllä käytössä ollut plain rain ja käytettynä ostettu reimatec haalari mahtuvat vielä. hulluilta päiviltä vois ostaa uuden plain rainin tmv joka menis sitte ens syksynäki.
zara:n tuulitakki ja farkkutakki kesäisempään säähän
vauvalla 3kk äp:n kevytvanuhaalari

1v
Tretorn fleecevuorattu kurahaalari
Ticket Rubberrain
Ticket plain rain
Reimatec haalari

3v
Ticket Plain rain
Ticket Rubber rain fleecellä
Uffo pitäis hankkia

6v
Ticket rubberrain
H&M takki ja housut
H&M softshell takki
verkkareita

9v
Ver de terre sadeasu
Softshell takki
useampi verkkapuku erilaisilla ulkoiluhousuilla

MInusta ei ole liikaa, kaikille käyttöä kelin mukaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vattu mä en ymmärrä;23369476:
mihin tarvitaan sata eri haalaria ja systeemiä. Meillä on yks kunnon haalari ja kauppatakki. Sit on kuravaatteet. Näillä mennään.

Kellä on ollut sata haalaria? Sullakin on tuossa jo 3 eri asua, ei täällä kovin moni ole juuri useampia ilmoittanut...

Remun haalari. Pisara-kurakamppeet. Stadiumin ulkoilukankaiset housut ja ulkomaantuliaisina saatu välikausitakki. Itse teen päähineet, käsineinä jotain JOnathania, muistaakseni.

Sit villakankainen itsetehty duffeli ja jotkut farkut tai sammarit kyläilykäytössä.

nii jos varsinainen välikausi kestää ehkä kuukauden ja käy kaks kertaa päivässä ulkona nii se on noin 60 ulkoilua+ ehk kauppareissuja 5-10. sit jos on 5 eri systeemiä niin jokaista ehtii käyttää.. öö.. 15 kertaa, eli aikas vähän.. onhan se joo tärkeetä että lapsella on sopivasti päällä, mutta kun villa ja fleecevaatteilla ja alle pukemalla saa kyllä aika hyvin pelattua. ja välikausi nyt on vaan sellasta että varjossa on kylmä ja auringossa kuuma ja ei voi etukäteen tietää kummassa se lapsi päättää leikkiä.

nii jos varsinainen välikausi kestää ehkä kuukauden ja käy kaks kertaa päivässä ulkona nii se on noin 60 ulkoilua+ ehk kauppareissuja 5-10. sit jos on 5 eri systeemiä niin jokaista ehtii käyttää.. öö.. 15 kertaa, eli aikas vähän.. onhan se joo tärkeetä että lapsella on sopivasti päällä, mutta kun villa ja fleecevaatteilla ja alle pukemalla saa kyllä aika hyvin pelattua. ja välikausi nyt on vaan sellasta että varjossa on kylmä ja auringossa kuuma ja ei voi etukäteen tietää kummassa se lapsi päättää leikkiä.

Mutta kesän jälkeen saapuu taas syksy....

mihin tarvitaan sata eri haalaria ja systeemiä. Meillä on yks kunnon haalari ja kauppatakki. Sit on kuravaatteet. Näillä mennään.

meillä suht samanverran kevätvaatetta pienimmille, kun on kuivausrumpu jossa voi kuivattaa tarvittaessa ja saunan naruille saa myös, kuivavat äkkiä kun lämmittää saunan. =)
Ai niin, löysinhän kirpparilta pihapuvut kahdelle pienimmälle ja ihan hyvä niin, kun piha on alkukeväästä mutavelliä...

Meillä ei ole kuravaatteita, koska inhoan pukea niitä lapsille päälle siksi pienemmällä on vaihtohaalaeita...jos kastuu/likaantuu niin ei haittaa

meillä suht samanverran kevätvaatetta pienimmille, kun on kuivausrumpu jossa voi kuivattaa tarvittaessa ja saunan naruille saa myös, kuivavat äkkiä kun lämmittää saunan. =)
Ai niin, löysinhän kirpparilta pihapuvut kahdelle pienimmälle ja ihan hyvä niin, kun piha on alkukeväästä mutavelliä...

Joo, rymyhaalari vois olla ok, jostain kirppikseltä. En vaan tajua tota älytöntä kulutushysteriaa, mikä joillain on. Me ulkoillaan jokapäivä ja silti pärjätään noilla. Kevät on tosi lyhyt, sit on kesä jo.

mà muuten kattelin eilen tytòlle nahkatakkia, mutta mietin vielà onko se tarpeellinen. yhdessà kaupassa olisi ollut semmonen vaaleanpunainen jossa irrotettava hupparivuorisysteemi.

Meillä ei ole kuravaatteita, koska inhoan pukea niitä lapsille päälle siksi pienemmällä on vaihtohaalaeita...jos kastuu/likaantuu niin ei haittaa

No, harvemmin me käytetään kuriksia, sillon jos on ihan mutavellikeli. Kun se ulkoiluhaalarin tarkotus on pitää vesi ja kura lähtee pyyhkäsemällä. Voidaan sitä samaa käyttää, ei tarvitse vaihdella haalareita sen takia.

hmm.. no esim. meillä on siis teidän valikoimaan verrattuna yhdet kuravaatteet enemmän, kun toiset on vuorelliset ja toiset vuorettomat. Sulla taitaa vaan päässä pätkiä kun näet tietyn merkin mainittuna, en tajua...

Nämä pihapuvut ovat musta hauska juttu. Ensin siis ostetaan hyvät ulkoilupuvut kaupasta ja sen lisäksi kirpparilta pihapuvut - mitä ihmettä?? Miksei niitä ulkoilupukuja saa pitää pihalla, mitä varten ne sitten on?

Yhteistyössä