Millaiset kasvot on kauniit?

  • Viestiketjun aloittaja kasvotar
  • Ensimmäinen viesti
Mies
Kaunein nainen on ainakin joskus tuiman ja tulisen näköinen. En puhu mitään luonteesta arvon rouvat ;) Ja ei liian pehmeän tai äidillisen näköinen (sellaiset naiset on kyllä suloisia). Kaikkein kaunein kaunotar ei näytä samalta kuin moni muu, eli hänellä on joku persoonallinen piirre.
 
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
symmetriset
Ihan paskapuhetta, että pitää sanoo symmetristen olevan kauniita.
Jos on vaan "ruma" vaik oliski symmetriset kasvot???
Mun mielestä ei todellakaan tarvii olla symmetriset, koska se tietynlainen erilaisuus tuo sen oman sävähdyksen ja erilaisuuden.
Emme elä täydellisessä maailmassa muutenkaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja faasizks:
Angelina Joliella on mielestäni universumin kauneimmat kasvot. Hän on jopa pelottavan täydellinen, kaikkien ei ole häneen helppo samaistua. Megan Foxilla myös miellyttävät kasvot mutta tietty "lämpö" ja särmä hänestä puuttuu joten ääneni menee Jolielle.
Mun mielestä se on ällöttävän näköinen. En pysty katsoo edes mitään leffoja missä se on.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja pussihukka:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
symmetriset
Ihan paskapuhetta, että pitää sanoo symmetristen olevan kauniita.
Jos on vaan "ruma" vaik oliski symmetriset kasvot???
Mun mielestä ei todellakaan tarvii olla symmetriset, koska se tietynlainen erilaisuus tuo sen oman sävähdyksen ja erilaisuuden.
Emme elä täydellisessä maailmassa muutenkaan.
Mä tykkään kanssa, että ei tarvii olla niin symmetrinen. Onhan tosi monella toinen kulmakarvakin ylempänä tai toinen silmä pienempi. Se voi olla ihan viehättävääkin.
Ja on kivempi katsoa kasvoja, joissa on jotain vähän erikoista, kuin ihan sellaisia, jotka helposti sekaantuu jonkun toisen kasvoihin. Ilmeettömyys ei mun mielestä ole kivan näköistä myöskään.
 
:)
Alkuperäinen kirjoittaja mielipidetär:
muuten nätti mut silmät voisi olla ruskeat, niin sitten olisi viehättävämpi. noi silmät on kylmän näköiset.
Yhdysvalloissa mustien hiusten ja sinisten silmien yhdistelmää pidetään huikeana. Ruskeat silmät ja tumma tukka on niille tavanomaista :)
 
Ö
Alkuperäinen kirjoittaja pussihukka:
Alkuperäinen kirjoittaja faasizks:
Angelina Joliella on mielestäni universumin kauneimmat kasvot. Hän on jopa pelottavan täydellinen, kaikkien ei ole häneen helppo samaistua. Megan Foxilla myös miellyttävät kasvot mutta tietty "lämpö" ja särmä hänestä puuttuu joten ääneni menee Jolielle.
Mun mielestä se on ällöttävän näköinen. En pysty katsoo edes mitään leffoja missä se on.
Mäkään en tykkää Jolien kasvoista. Olen ihmetellyt miksen. En vain pidä kasvoista. Mutta Nicole Kidman on musta lumoavan kaunis.
 
http://www.iguanabio.com/wp-content/uploads/2009/06/reese-witherspoon.jpg
Reese Witherspoon

http://hamaraphotos.com/hollywood/wp-content/uploads/2009/03/julia-roberts.jpg
Julia Roberts
 

Yhteistyössä