Millaiset kasvot on kauniit?

  • Viestiketjun aloittaja kasvotar
  • Ensimmäinen viesti
hymp
Mun mielestä huulet on tärkeimmät, sekä ala että ylähuulen pitää olla täyteläinen muttei mitkään turbot (joliella on jo liialliset), nenä sopusuhtainen, ei pieni ei iso eikä missään nimessä kovin terävä. Silmät sopusuhtaiset, ei isot ei pienet (jännä että isoja silmiä usein ihaillaan, mutta mun mielestä kauneimmmilla naisilla on sellaiset sopusuhtaiset nekin). Mutta ihan tärkeintä on kuitenkin luusto, symmetrisyys ja korkeat poskipäät!!!! Valuvat kasvot ilman poskipäitä, nou nou! Myös kroppa sopusuhtainen, tarpeeksi lihasta, hoikka muttei laiha.

Taidan siis pitää sopusuhtaisia, symmetrisiä naisia kauneimpina. Tosin parasta on, jos joku asia kuitenkin rikkoo kasvojen kauneuden, että jokin asia on persoonallinen. Se kiehtoo ja silloin se ihminen näyttää kauniilta vuosienkin jälkeen.
 
Ashleyfani!
Kaunein nainen mitä tiedän on Ashley Tisdale. Hänellä on ihanan ruskeat silmät ja kauniit piirteet muutenkin. Lisäksi hän on aivan uskomaton laulaja ja hänellä on hienoja vaatteita.
Myös Vanessa Hudgens ja Rihanna ovat tosi nättejä.
 
julia
Alkuperäinen kirjoittaja joanna:
megan ei valitettavasti ole kaunis naturellina. kunnolla laitettuna sävähdyttää.
kroppa on kyllä kaunis!
Kyllä hän noilla kasvonpiirteillä on kaunis meikittäkin, vaikka kuinka olisit toista mieltä. Olen nähnyt naturellikuvat ja upea kaunotar on silloinkin.
 
Minulla
Mulla on kauniit kasvot. Symmetriset, sirot ja selkeät. Isot silmät ja kauniit poskipäät. Kaunis nenä ja sopivan paksuiset huulet.
Anteeksi vaan omahyväisyyteni mutta rehellinen olen :p
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja julia:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Julia:


Aussikaunotar Phoebe Tonkin <3
Ja taas. Kaikki isoa. :) Ei eroa kaikista euroopan tummista naisista mitenkään.
Oikeesti, tuossa naisessa ei ole mikään isoa :D
ootko nähnyt hänet ihan kokonaisuudessaan? upea kroppa löytyy upeiden kasvojen lisäksi
Uskotaan. Mun silmät ei näe tuota erityisen kauniina, vaan tavallisen kauniina. Sitä tarkoitan että tää on niin makuasia. Kiinnostaa aina, että liittyykö tää jotenkin siihen miltä itse näyttää? Eli pitää itseään muistuttavia kauniina.
 

Yhteistyössä