Maria Adañezissa on jotain huikean Marilynmaista, vaikkakaan kuvista se ei hehku niin kuin esim. telkun ruudulta :heart:Alkuperäinen kirjoittaja mmm:Kukaan ei ole niin kaunis kuin Marilyn.
Kyllä hän noilla kasvonpiirteillä on kaunis meikittäkin, vaikka kuinka olisit toista mieltä. Olen nähnyt naturellikuvat ja upea kaunotar on silloinkin.Alkuperäinen kirjoittaja joanna:megan ei valitettavasti ole kaunis naturellina. kunnolla laitettuna sävähdyttää.
kroppa on kyllä kaunis!
Meidän lähikaupassa asioi usein nuori nainen, joka on kuin kopio Lucy liusta, ihan mielettömän kaunis. vaikea saada silmiä irti hänestäAlkuperäinen kirjoittaja Phoebs:
Ja niin on Lucy Liukin kaunis.
Marilyn on kaunein.Alkuperäinen kirjoittaja mmm:Kukaan ei ole niin kaunis kuin Marilyn.
Kate on maailma kaunein nainen !! Lauren on myös upea.Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:Kate Winslet on mun mielestäni upea
Niinpä. Kauneus on katsojan silmissä. Minusta tuo taas on niin tawis ja kömpelön oloinen. Ei minkäänlaista säteilyä.Alkuperäinen kirjoittaja Julia:Kate on maailma kaunein nainen !! Lauren on myös upea.Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:Kate Winslet on mun mielestäni upea
Ja taas. Kaikki isoa. Ei eroa kaikista euroopan tummista naisista mitenkään.Alkuperäinen kirjoittaja Julia:
Aussikaunotar Phoebe Tonkin <3
Oikeesti, tuossa naisessa ei ole mikään isoaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Ja taas. Kaikki isoa. Ei eroa kaikista euroopan tummista naisista mitenkään.Alkuperäinen kirjoittaja Julia:
Uskotaan. Mun silmät ei näe tuota erityisen kauniina, vaan tavallisen kauniina. Sitä tarkoitan että tää on niin makuasia. Kiinnostaa aina, että liittyykö tää jotenkin siihen miltä itse näyttää? Eli pitää itseään muistuttavia kauniina.Alkuperäinen kirjoittaja julia:Oikeesti, tuossa naisessa ei ole mikään isoaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Ja taas. Kaikki isoa. Ei eroa kaikista euroopan tummista naisista mitenkään.Alkuperäinen kirjoittaja Julia:
ootko nähnyt hänet ihan kokonaisuudessaan? upea kroppa löytyy upeiden kasvojen lisäksi