Millaiset ekat kestot hankin ja mistä???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kestomama
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kestomama

Vieras
Nyt mammat apuja kehiin! Laskettu aika on pian käsillä enkä ole vielä saanut mitään aikaiseksi tuon kestovaippa-asian suhteen. Minulla oli keskimmäisen vauva-aikana jotain muka-all-in-one - vaippoja käytössä, jotka eivät oikein toimineet. Olisivat kai vaatineet jonkun kuoren lisäksi, koska aina vuotivat.

Anyway, nyt tarvitsisin setin mahdollisimman simppeleitä, helppokäyttöisiä ja käteviä vaippoja tälle uudelle tulokkaalle. Mistä lähden tilailemaan?

Minä henk koht suosittelen villahousuja kuoreksi ja sinne sisään joku vaippa. Hrsoista tykkään ite, mutta sinä kaipaat varmaan jotain "valmiimpaa". Eli jonkinmoinen sisävaippa ja villikset. Siinä mun ehdotus. Mulla olis sulle myydä vaikka heti yhet vastasyntyneen merinovillikset http://vuodatus-media-3.web-effect.net/g/16277/1481249.jpg , nämä B)

niin ja lisään, että villahousuja moni kammoksuu ensin, mutta jos kokeilee, niin luultavasti ihastuu ja ennakkoluulot karisee :D Minä oon kokeillu muovikuoria useammanlaista ja kaikki jossainvälissä falskaa. Villahousut ei ole meillä ikinä pettäneet, vaikka sisävaippa on ollu vääntömärkänä esim yön jäljiltä, niin lakanat on kuivat :saint:

Heh, kiitos tarjouksesta. Mulla on parit villahousut jo olemassa ja mummo innolla väsää lisää, jos vaan pyydän.

Luulen, että hankin jotain "taskuvaippoja". Täytyy katsoa, mitä sinne sisään sitten osaa/jaksaa laittaa :-) Taidan lähteä surffailemaan...

Minä käytin alusta asti vain Bummis sww kuoria, sinne sisään laitoin itseompelemiani mitä erilaiseimpia virityksiä. Flanellista ja froteepyyhkeistä ommeltuja. Saahan niitä ostaakin, mutta säästösyistä tein itse. Muita en kuopukselleni käytänytkään, meilkein 3 vuotta oli vaipoissa. Mutta niin hyvin toimivat, ettei tullut mieleenikään siirtyä kertakäyttöisiin tai mihinkään muihinkaan.

bambukankaiset imut pysyy ihanan pehmeinä ja imee paljon, kunhan raaskis ostella.
Isommalla tytöllä minä käytän viliksiä ja iguleen cuddlebunsseja. Tykkään niistä läpällisistä vaipoista. Laitan lisäimua väliin. Flanellinpalasia taiteltuina.

meillä oli toimivimmat harsot ja ja sit kuorivaippa esim Imse Vimse (Organic Cotton) kuorivaippa tai Imse Vimse Soft kuori tai bumby päivä ja yökuori.. imse vimsen kuoria kuitenkin ja sit vielä snappi vaippakiinnitin jolla saa harson pysymään kiinni ja paikoillaan.
tällainen paketti tai ne villikset pitää parhaiten maitokakan vaipan sisäpuolella..

myöhemmin sitten siirryttiin sisä- ja sisätäyttövaippoihin ja kuoriin. ja nyt olemme (poik 1V8KK) niin pul-taskuvaipoissa menossa. nämä ovat minusta kätevimmät vilkkaasti liikkuvalla taaperolla..

jos haluat enemmän tietoa niin mene lueskelemaan:

http://www.kestovaippainfo.fi/keskustelu/index.php

Yhteistyössä