Mitä teette aamuisin, kun heräätte? Eroaako vapaapäivät ja työ/kouluaamut toisistaan ja miten?
Meillä kun on niin aikaiset aamut arkisin, niin vapaapäivinä ja iltavuorojen aamuina nautiskellaan .
Arkisin näin:
-klo 4.30 kello soi
-vessaan, kasvot huuhtelen kylmällä vedellä ja laitan kosteusvoiteen
-kissoille ruokaa, itelle Berocca liukenemaan
-vaatteet päälle, Beroccaa, glukosamiinia ja kahvia
-hampaidenpesu, kevyt meikki ja hiustenlaitto
-tyttö herätetään klo 5.15, hänen kanssaan istun keittiöön hetkeksi, tyttö juo juotavaa jogua ja minä toisen kupin kahvia¨
-mies petaa vuoteet ja siivoaa kissojen vessan
-minä huolehdin pirpanan lähtökuntoon
-klo 5.45 auto starttaa, joko päiväkodin kautta töihin tai suoraan töihin, jos mies vie lapsen
Sit kun ei oo kiire minnekään, heräillään n 7-7.30 aikoihin ja tuo vaatteiden pukeminen menee yleensä klo yhdeksään...tyttö kattelee lastenohjelmia ja me istutaan koneella ja kahvitellaan .
Meillä kun on niin aikaiset aamut arkisin, niin vapaapäivinä ja iltavuorojen aamuina nautiskellaan .
Arkisin näin:
-klo 4.30 kello soi
-vessaan, kasvot huuhtelen kylmällä vedellä ja laitan kosteusvoiteen
-kissoille ruokaa, itelle Berocca liukenemaan
-vaatteet päälle, Beroccaa, glukosamiinia ja kahvia
-hampaidenpesu, kevyt meikki ja hiustenlaitto
-tyttö herätetään klo 5.15, hänen kanssaan istun keittiöön hetkeksi, tyttö juo juotavaa jogua ja minä toisen kupin kahvia¨
-mies petaa vuoteet ja siivoaa kissojen vessan
-minä huolehdin pirpanan lähtökuntoon
-klo 5.45 auto starttaa, joko päiväkodin kautta töihin tai suoraan töihin, jos mies vie lapsen
Sit kun ei oo kiire minnekään, heräillään n 7-7.30 aikoihin ja tuo vaatteiden pukeminen menee yleensä klo yhdeksään...tyttö kattelee lastenohjelmia ja me istutaan koneella ja kahvitellaan .