Millaisen tatuoinnin ottaisitte lapsen kunniaksi?

  • Viestiketjun aloittaja marsu
  • Ensimmäinen viesti
myy
Mä kans käyn kurkkimassa täältä sit...mulla on nilkan sivussa tytön nimi,ja toisen tytön nimen otan kasteen jälkeen,mut olen hipuillut joitain vauvan jalanjälkiä johonkin ,sellasia askeleita,pieniä..
 
hmmm
Mä olin ajatellut kans jotain lapsen nimeen liittyvää kun kaveri sanoi, että "miltä tuntuis jos teidän äidillä olis sun nimi tatuoitu olkapäähän?"

Joo, totta. Käy aika naurettavaksi 40 vuoden päästä.

Nyt suunnittelen kiinalaisilla kirjaimilla lapsen nimeä.
 
Itse haluaisin ehkä puun... jossa olisi omenia sitten sen verran kun lapsia. Eli jos nyt ottaisin niin yksi omena :D En halua mitään nimeä tai syntymäaikaa... Niiden laitto on mennyt musta jo yliöveriksi, kaikki laittaa. Jollei sitten just keksi jotain omaperästä.
Yksi kaverini tykkää keijuista... sille ehdotin keijua joka taikasauvalla heilauttaa keijupölyä jonka seasta raottuu lapsen nimi ja syntymäaika.
 
Silja
Mä otan joko kaksi tuikkivaa tähteä tai kaksi timanttia, niihin sisälle lasten etunimen eka kirjaimen tai syntymäajan, riippuu vähän minkä kokoisen kuvan teetän.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:
Mä olin ajatellut kans jotain lapsen nimeen liittyvää kun kaveri sanoi, että "miltä tuntuis jos teidän äidillä olis sun nimi tatuoitu olkapäähän?"

Joo, totta. Käy aika naurettavaksi 40 vuoden päästä.

Nyt suunnittelen kiinalaisilla kirjaimilla lapsen nimeä.
Hmmm. mä en tasan ole ajatellut lasteni tulevia tunteita kun nimet lukee mun nahassani B)
Ne on mun lapset ja mä olen niistä ylpeä :)
 
mie
mä olen kans miettinyt et mitkä kaks juttua ottaisin lapsista. En halua nimiä enkä syntymäaikoja tms, olen miettinyt et esim. kaksi tähteä, he kun ovat elämäni tähtiä. Mutta tatuointeina tähdet ovat vain niin yleisiä, että haluaisin jotain omaperäisempää en vain ole keksinyt että mitä se voisi olla.
 
K.M.
Näin tänään naisen, jolla oli tatuoituna kaksi vauvan jalan kuvaa (tulkitsin, että ne ois ollu "kopiot" niistä, kun synnärillä vauvan jalkapohjasta otetaan siihen "syntymäkorttiin"). Oli jotenkin ihana, vaikka en itse sellaista haluaiskaan.
 
myy
Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:
Mä olin ajatellut kans jotain lapsen nimeen liittyvää kun kaveri sanoi, että "miltä tuntuis jos teidän äidillä olis sun nimi tatuoitu olkapäähän?"

Joo, totta. Käy aika naurettavaksi 40 vuoden päästä.

Nyt suunnittelen kiinalaisilla kirjaimilla lapsen nimeä.


Toivottavasti lapsesi nimessä ei ole r-kirjainta.Kiinalaisissa kirjaimissa ei tunneta ärrää...jouduin sen takia hylkäämään oman lapseni nimen kiinaksi,kun kävin kiinalaisen miehen luona paperille kirjotuttamassa tyttöni nimen ,ni kertoi ettei kiinassa ole ärrälle vastinetta...

 

Yhteistyössä