Millaisen kuvan olet saanut seuraavista palstalaisista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kannanottaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:
Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:
Alkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:
höh,kukaan ei oo vielä arvannu oikein..

Ikäistään noin 10 vuotta nuoremman näköinen pörrötukkainen mustiin pukeutuva peikkotyttö jolla tatskoja. Käyttää raidallisia ylipolven sukkia, vekkiminihameita ja maihareita. Rakastaa grillimakkaraa ja tykkää joskus juoda itsensä kunnolla humalaan. En jaksanut lukea koko ketjua läpi, että joko joku on arvannut oikein.

Entäs minä? Huom. ei saa katsoa profiilia ennenkuin arvaa miltä minä näytän. =)

hmm..paha sanoa,nickis on tuttu, mutten muista mistä..
No ainakaan et vaikuta ilkeältä, semmonen jännä pilke silmäkulmassa.
kerron lisäää kun tulee mieleen,veikkaan punapääksi tai tummalettiseksi, joku ei-ihan -tusina-kamaa-mallinen tukka. iloinen tyyppi.

Juu totta, ilkeä en ole ainakaan oma-aloitteisesti, ainoastaan ärsytettynä. :kieh:

Olin muutaman vuoden punapää, nyt kuukauden verran brunetti, mutta ihan tusinakamaa kyllä letti on. =)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
[quote="kannanottaja"
Jätkä, SARKASTINEN
The urpoileva helmi, TARVE EROTTUA
Scarlett, POHDISKELEVAINEN
päätön, ÄIJÄ
merianna, PIENRYHMIEN PUOLESTA
NeitiPikkuInkkuli, LUOVA
hyytikyppynen, KIRJAILIJANVIKAA
Mamma italiana, KONSERVATIIVINEN
Aurinkokunta, KÄYTÄNNÖLLINEN
Kotona kirves kädessä, TARVE "SHOKEERATA"

[/quote]

Täähän osui just eikä melkein, ihan IRL myös =)

Muutama tuolla oletti minun olevan pitkänhiuskea :D , mutta se ei nyt oikein täsmää.
Tai onhan mulla mittaa kokonaiset 160cm.
Ja itse mie kuvailisin itseäni suht normaaliksi... en mie nyt niin pyöreäkään ole... vähän vaan pehmeä, ehkä.
Kiharat on, ja juu... ihan luonnonsellaiset... siis varsinainen pehko. Siksi se onkin usein ponkkarilla tai jollain nutturantapaisella... tai sit vaan huivin alle sullottuna - kätevää ;)

Ja ne silmälasitkin on... mutta näillä vahvuuksilla ei tosiaan mistään Tiimarin korista. Mie en tuu toimeen ilman silmälasejani, ja piilolinsseistä en välitä.
Kun on 9-vuotiaasta alkaen kantanut prillejä nokallaan, ja kun sit iskeä pläjäyttää piilarit päähän, niin ette kuulkaas arvaakkaan millaisia ikäänkuin pakko-oireita kädet viuhtoo muka-korjatessaan rillien asentoa nenällä :D B)

Ja juu, mie tykkään hameista, mutta myös housuista. Ja ainahan se on plussaa, jos vaatteet löytää alennuksesta.
Mutta saahan niissä väriä olla - muutakin kuin hiirenharmaata.

Ja niin, vielä sekin pitää mainita, että syntymäblondiuteni on iän ja ajan saatossa, jo ennen 1. luokkaa koulussa, kadonnut jonnekin, ja oikeesti hiukset on ruskeat... ja aavistuksen verran punertavaan vivahtavat luonnostaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:
Muutama tuolla oletti minun olevan pitkänhiuskea :D , mutta se ei nyt oikein täsmää.
Tai onhan mulla mittaa kokonaiset 160cm.
Ja itse mie kuvailisin itseäni suht normaaliksi... en mie nyt niin pyöreäkään ole... vähän vaan pehmeä, ehkä.
Kiharat on, ja juu... ihan luonnonsellaiset... siis varsinainen pehko. Siksi se onkin usein ponkkarilla tai jollain nutturantapaisella... tai sit vaan huivin alle sullottuna - kätevää ;)

Ja ne silmälasitkin on... mutta näillä vahvuuksilla ei tosiaan mistään Tiimarin korista. Mie en tuu toimeen ilman silmälasejani, ja piilolinsseistä en välitä.
Kun on 9-vuotiaasta alkaen kantanut prillejä nokallaan, ja kun sit iskeä pläjäyttää piilarit päähän, niin ette kuulkaas arvaakkaan millaisia ikäänkuin pakko-oireita kädet viuhtoo muka-korjatessaan rillien asentoa nenällä :D B)

Ja juu, mie tykkään hameista, mutta myös housuista. Ja ainahan se on plussaa, jos vaatteet löytää alennuksesta.
Mutta saahan niissä väriä olla - muutakin kuin hiirenharmaata.

Ja niin, vielä sekin pitää mainita, että syntymäblondiuteni on iän ja ajan saatossa, jo ennen 1. luokkaa koulussa, kadonnut jonnekin, ja oikeesti hiukset on ruskeat... ja aavistuksen verran punertavaan vivahtavat luonnostaan.

lue myös mun mielikuva susta :attn:

Alkuperäinen kirjoittaja merianna:
Aurinkokunta Ison perheen puuhakas ja neuvokas äiti, jolla on usein kiire mutta ei niin kiire ettei ennättäisi kuunnella/auttaa hädässä olevaa lähimmäistään. Ei helposti hermostu ja uskoo että asioilla on tapana järjestyä, ja on useimmiten oikeassa.

:hug:
Juu-u... kiire on tekemällä tehtyä. Tottakai pitää olla aikaa kuunnella edes se pieni hetki mitä asia koskee, oli se juttelua haluava pieni lapsi, naapurin rouva, tassunsa satuttanut kissa tai vaikka eksynyt turisti.
Jaselittää, että nyt on paha hetki, ei ehdi... palataan tähän heti kun se on mahdollista - ja todella sit myös palata.
Ja asioillahan on aina tapana järjestyä - tavalla tai toisella ;) , ja asiasta riippuen mie olen hyvin mielelläni oikeassa, aina, ainakin jos kinataan miehen kanssa jostain :D

Yhteistyössä