Millainen vihkisormus sinulla on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuleva eukko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T-120BWbig.jpg

tuoommonen mutta mulla ei ole kihlaa rinnalla :)

Alkuperäinen kirjoittaja tuleva sormus:
Alkuperäinen kirjoittaja myymä:
T-120BWbig.jpg

tuoommonen mutta mulla ei ole kihlaa rinnalla :)

Ihana! Oliko sinulla aikaisemmin kihlaa? Valkokultainen olisi kyllä yksi nykyinen suosikkini.

Oli aiemmin mutta koska halusin valkokultaisen vihkin niin otin pois kihlan :)
tuo sormus on sandbergin mallistosta kuunsäde :)

Alkuperäinen kirjoittaja tuleva eukko:
Alkuperäinen kirjoittaja TriStessse:
Tatuoitu, kuten kihlasormuskin.

vau!! Onko kuvaa tästä? sattuiko sormeen ottaminen? Ainakin on ikuista ;)

Joo, parempi olla eroamatta!! Kyllä se kipeimmästä päästä oli verrattuna moneen muuhun paikkaan. Kuvaa ei ole mutta eipä nuo mitenkään erikoiset ole, ihan vaan suorat, tavalliset mustat pötkyt.

kihlana on keltakultainen 4mm leveä, sileä sormus puolipyöreänä. välissä on koristeellinen kapeampi perintösormus. vihki on 4mm leveä valkokultainen sormus, teetetty kultasepällä toiveiden mukaan. siihen on upotettu kolme erillistä timanttia viistereunoin.

Leveä valkokultainen sileä sormus, ei pyöreä pinnalta vaan ns suorakaide, kihlasormus.
Valkokultainen kolmen ison timantin kera, samanlainen suorakaide ja levyinen kuin kihla, siis vihkisormus.
Teetettiin erikseen kultasepällä, joten en laita kuvaa, koska toisia ei ole olemassa.

Miehellä samanlainen kuin minun kihlasormus. Isompi tietysti vain! :D

Alkuperäinen kirjoittaja helmiäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:
En tiedä vielä, kun ei olla vielä naimisissa. Mut mä haluisin hopeisen, jossa on timantteja ja rubiineja :p

valkokultainen on vihkiksi parempi vaihtoehto, hopea ei kestä elinikäistä päivittäistä käyttöä.

Hopeaan ei myöskään upotetan timantteja ym, että jos haluat ehdottomasti "hopeisen" niin hanki latinasta tehty. On ikuinen eikä vaihda väriä, vaan on aina yhtä hopeinen. Hopeisia vihkisormuksia ei taida edes olla?

Mulla on Jukka Ailion sormus vihkisormuksena.Keltakultainen leveä missä on yksi timanti upotettuna.Halusin yksinkertaisen sormuksen ja hyvin mies luki ajatukseni.Minä kun näin sormukseni vasta alttarilla.Kihlana on sileä kultainen sormus.

Alkuperäinen kirjoittaja veiras:
Alkuperäinen kirjoittaja helmiäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:
En tiedä vielä, kun ei olla vielä naimisissa. Mut mä haluisin hopeisen, jossa on timantteja ja rubiineja :p

valkokultainen on vihkiksi parempi vaihtoehto, hopea ei kestä elinikäistä päivittäistä käyttöä.

Hopeaan ei myöskään upotetan timantteja ym, että jos haluat ehdottomasti "hopeisen" niin hanki latinasta tehty. On ikuinen eikä vaihda väriä, vaan on aina yhtä hopeinen. Hopeisia vihkisormuksia ei taida edes olla?

Sis platinasta. Maksaa kyllä paljon enempi.

Yhteistyössä