Minkälainen vihkisormus sinulla on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pampolina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Keltakultainen, missä menee silleen aaltoilevasti valkokultainen "raita". Keltakultaisessa osassa yksi pieni timantti. Oon tykännyt tuosta iha alusta alkaen, nyttemmin tuo on vaan alkanut jotenkin muuttumaan yksiväriseksi. :/

Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja Pampolina:
Alkuperäinen kirjoittaja mamatsu:
Jatkoa tuohon kihlasormus kyselyyn.
Mulla on leveä keltakultainen timanttirivisormus. Viisi sormuksen levyistä timanttia rivissä.

Samanlainen täälläkin.

No kertokaa kivien speksejä, ne ratkaisevat.

Ratkaisevat minkä. Sormuksen hinnan? Minä en noista spekseistä tiedä. Sormus maksoi kuitenkin liikaa ja nykyisessä 33v. iässä en vaatisi/ottaisi noin näyttävää/kallista sormusta. Silloin 10v. sitten sitä oli lapsellisempi ja halusi pröystäillä komialla sormuksella.

Lähinnä kiven/kivien laadun. Ja tietysti sitä kautta hinnan. On timantteja ja sitten on timantteja.

Mulla on sitten varmaan niitä TIMANTTEJA. =) :laugh:

Eli tästäkään aiheesta ei voi keskustella asiallisesti? Vai etko tiedä mitään timanteista? Onko sinulla edes luokitustodistusta omastasi, että tiedät mitä on ostettu?

Asiallisesti? Minä olen tämän ketjun ap ja ihan huumorilla viljelin tuon hymyni tuonne. tarkoitus ei ole pröystäillä sormuksilla tms.
Kai omasta sormuksestani on jotain papereita olemassa. Olen mennyt naimisiin 10v. sitten, enkä tiedä edes missä ne on, siis paperit.
Minulle ei ole mitään merkitystä sormuksieni spekseillä ,vai mikä se sana oli?

Yhteistyössä