millainen urakka on ASUNTOVAUNUN PERUSKORJAUS?

Kuivaan vaunuun on 2vaihtoehtoa uusi alk 20k€ tai vanhan korjaus, kun käyttää kaikki seinät auki ja uusii lahonneet osat voi hyvillä mielin viedä lapset sinne sitten nukkumaan. Jo pari vuotta 10tonnia maksavassa vaunussa voi olla sisäilma ongelmia, ja koska tarvikkeet on erittäin halpoja niin kunnoltaan uutta vastaavan vaunun voi saada jopa 1000€ kustannuksilla sikäli mikäli omalle työlle ei laske hintaa! Ja bonuksena voi sitten rakentaa vuodepaikat todellisen tarpeen mukaan :)

Olen yhden Soifer vaunun uusinu täysin oli todella mielen kiintoinen projekekti onnistui hyvin sillon möin sen. Nyt on iso teli solifer josta meinaan uusia keulaa niin paljon kun on tarpeen, Tykkään äräillä näitä voisin vaikka muillekin niitä korjailla kun nyt on eläkkeellä ja aikaa / taitoo / kokemusta.

Olen yhden Soifer vaunun uusinu täysin oli todella mielen kiintoinen projekekti onnistui hyvin sillon möin sen. Nyt on iso teli solifer josta meinaan uusia keulaa niin paljon kun on tarpeen, Tykkään äräillä näitä voisin vaikka muillekin niitä korjailla kun nyt on eläkkeellä ja aikaa / taitoo / kokemusta.
Kuulemma sellaisissa, mitkä on pesty painepesurilla, on kosteusvaurioita, mutta muissa ei niin helposti - riippuu tietysti käyttäjistäkin. Pestäänkö ne liikkeessä painepesurilla?

Millai on korvausilman tulo järjestetty -90 solikoissa? Mistä pitäis raitisilma tulla sisälle? Wai onko tarpeen tehä ilmalle tuloaukkoo ja mihin?

Yhteistyössä