Millainen teidän joulumeikki on?

• Viestiketjun aloittaja "eee"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Hiukset laitan nätisti mutta taitaa mennä niin lasten pukemiseksi että en itselleni ehdi meikkiä laittaa. Jos niinkuin eilinen niin jätän muun meikkauksen väliin, työnnän rillit nenälle ja syvää punaista huuliin. Onneksi iho on ok eikä tarvitse "tasoittaa".

mömmömmö
no mulla ainaskin itellänikin on paljon seksikkäämpi fiilis kun on sievä meikki ja jotku ihanat alusvaatteet/body tms. ja kiihotun enemmän kun huomaan että mies nauttii visuaalisesti!

ja ihan muutenkin kun arkena on ripsarimeininki yleensä niin on ihanaa laittautua juhlapäivinä!

me kyllä miehen kanssa ollaan molemmat muutenki varmaan keskimääräistä turhamaisempaa porukkaa ;)

Siinä olen samaa mieltä että juhla vaatii itsensä ehostamista. Ja kivaahan se on laittaa meikkiä, tukan nätisti ja juhlavat vaatteet. Mutta täytyy sanoa että mulla ei ole mitään erityistä joulumeikkiä.

"hmm"
Pitää varmaan laittaa punaista ja kimaltavaa niin passaa jouluun ;) Ei vaan, meikkivoide, puuteri, (luomiväri, rajauskynä) ripsari, kulmaväri. Huuliin rasvaa vain, ovat niin kuivat enkä tykkää huulipunasta.

"eee"
Tarviiko tätä nyt ihan läskiksi lyödä. Olihan täällä keskustelu siitäkin, mitä aattona laitetaan päälle - ja varmaan 80 prosenttia vastaajista ilmoitti laittavansa tavallista siistimmät ja nätimmät vaatteet, jollei jopa juhlatamineet.

.....
En tiedä, jaksanko saunan jälkeen meikata. Ihan omalla porukalla vietetään joulua. Joskus olen laittanut kunnon meikin ja kihartanut hiuksetkin sillä aikaa kun muut ovat olleet saunassa, mutta saa nähdä mikä fiilis on huomenna. Helpompi tietysti olla ihan naturellina, niin ei tarvitse enää pestä meikkejä ennen nukkumaan menoa.

kermaperse harmaana
Juhlapäivä, joten juhlavaatteet ja ei ihan arkimeikkiä. Panostan silmiin, laitan todennäköisesti harmaata ja mustaa luomiväriä ja rajaukset tietysti. Huuliin kiiltoa.

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja mömmömmö;25287010:
no mulla ainaskin itellänikin on paljon seksikkäämpi fiilis kun on sievä meikki ja jotku ihanat alusvaatteet/body tms. ja kiihotun enemmän kun huomaan että mies nauttii visuaalisesti!
Siis sun tarkoituksena on kiihottua huomenna?

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja mömmömmö;25287010:

ja ihan muutenkin kun arkena on ripsarimeininki yleensä niin on ihanaa laittautua juhlapäivinä!

me kyllä miehen kanssa ollaan molemmat muutenki varmaan keskimääräistä turhamaisempaa porukkaa ;)
Keikisteletkö anopille vai appiukolle?

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja mömmömö;25286869:
no meikatkaa nyt edes miehen mieliksi! joskus voi näyttää puolisonkin edessä seksikkäältä, vaikka edes jouluna..
Mitäs sitten, kun miehen mielestä olen paremman näköinen ILMAN meikkiä..? Se ei tykkää muutenkaan meikatuista naisista, kun mä tapasin sen niin olin silloinkin ihan naturell.

Saako sitten olla meikkaamatta?

"eee"
[QUOTE="vieras";25287566]Mitäs sitten, kun miehen mielestä olen paremman näköinen ILMAN meikkiä..? Se ei tykkää muutenkaan meikatuista naisista, kun mä tapasin sen niin olin silloinkin ihan naturell.

Saako sitten olla meikkaamatta?[/QUOTE]

Mistä joka toinen palstamamma on tällaisen hippimiehen löytänytkin? :D

"Anne"
Mä laitan ehdottamasti ihanaa kirkkaan punaista huulipunaa. :) Vaikka joudunkin lisäämään sitä usein. :D Ja silmiin kimaltelevaa vaaleanharmaata luomiväriä ja harmaata kajalia. Plus tietty ripsari, poskipuna ja meikkivoide ainakin. Uutta hajuvettä ja vartalovoidetta saunan jälkeen. :)

• Tykkää
Reactions: Scindapsus
"vieras"
[QUOTE="eee";25287609]Mistä joka toinen palstamamma on tällaisen hippimiehen löytänytkin? :D[/QUOTE]

Eipä ole hippi vaan ihan tavallinen mies. Mulla on myös kaksi veljeä, jotka ovat samaa mieltä siitä, että naiset pakkeloi itseään liikaa. Toinen on 34 v ja toinen 22 v.

Musta tuntuu, että pienempi osa miehistä tykkää meikatuista naisista, tätä naiset ei vaan halua helpolla myöntää ;)

"vieras"
Itse meikkaan aina paitsi vapaapäivinä, kun en lähde mihinkään, paitsi korkeintaan lenkille. En kuitenkaan huomenna sen kummemmin meikkaile. Ollaan menossa miehen vanhemmille, ja siellä kukaan naisista ei meikkaa, ikinä, ei edes häihin. Tuntisin oloni oudoksi, jos minulla olisi jotain kimalletta, rajauksia saati sitten kirkkaanpunaista huulipunaa siinä porukassa.

[QUOTE="vieras";25287666]Miks näihin ketjuihin aina vastaa ne jotka ei meikkaa? Mä laitan varmaan jotain kimallusta ja rajauksia silmiin :)[/QUOTE]

Tää on muuten totta. Ja sit aina ne samat lätinät siitä miten mies tykkää eniten saunapuhtaasta jne... Oikeasti, ketä kiinnostaa? Mä halusin oikeasti tietää millasia ne joulumeikit on niillä jotka meikkaa.

Niin ja pakko muuten vielä sanoa, et vaikka mun mies mua rakastaakin ihan millasena vaan, niin olen asiasta kysynyt ja sekä hänen (että omasta) mielestäni näytän parhaimmalta ehostettuna. Eikä se haittaa mua pätkääkään.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä