Millainen teidän joulumeikki on?

• Viestiketjun aloittaja "eee"
  • Ensimmäinen viesti
"eee"
Mä oon vielä kahden vaiheilla laittaisinko tänä vuonna kirkkaanpunaiset huulet ja silmiin sitten vain mustat rajaukset + ripsarit, vai perinteisemmin neutraalimmat huulet ja tummemman silmämeiikin burgundin ja harmaan sävyillä :)

"eee"
[QUOTE="vieras";25286619]No siin on sulle pähkinä purtavaksi. Mitä jollet pysty ratkaisemaan ongelmaa ja huomenna on jo aatto?[/QUOTE]

No niinpä, ajatella. :) Luulen kyllä että kallistun tummempaan silmämeikkiin ja vaaleampiin huuliin, ei sitten tarvitse korjailla huulipunaa kun kuitenkin ollaan jatkuvasti syömässä ja juomassa.

Mitä sä meinaat laittaa?

"vieras"
pesen hiukseni shampoolla ja hoitoaineella, kropan suihkugeelillä ja kasvot kasvojenpesuaineella. suihkun jälkeen dödöä kainaloihin, ja ehkä suihkaus hajuvettä. naaman ja käsien rasvaus :)

mömmömö
no meikatkaa nyt edes miehen mieliksi! joskus voi näyttää puolisonkin edessä seksikkäältä, vaikka edes jouluna..

itse ajattelin laittaa tumman silmämeikin(harmaan ja luumun sävyillä) ja semmoisia irtoripsitupsuja, mies tykkää semmoisesta meikistä erityisesti <3 hiukset suoristan, ja joulupäivänä ehkä kiharat.

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja mömmömö;25286869:
no meikatkaa nyt edes miehen mieliksi! joskus voi näyttää puolisonkin edessä seksikkäältä, vaikka edes jouluna..

itse ajattelin laittaa tumman silmämeikin(harmaan ja luumun sävyillä) ja semmoisia irtoripsitupsuja, mies tykkää semmoisesta meikistä erityisesti <3 hiukset suoristan, ja joulupäivänä ehkä kiharat.
joo, mä ainakin meikkaan ja laitan tukan nätiksi ihan itseni ja miehen vuoksi :) tykkään näyttää siistiltä :)

"miikkis"
Alkuperäinen kirjoittaja mömmömö;25286869:
Miehen mielestä minä olen seksikkäin omana itsenäni, ilman meikkiä, hikisenä, puhtaana, verkkareissa, mekossa tai alasti.
Toki jotkut miehet tykkää, mutta omani valitsin niin, että ollaan kumpikin tyytyväisiä - minä, kun ei tartte laittautua ja mies, joka nauttii siitä millainen olen eikä siitä miltä näytän.

Ei siinä visuaalisessakaan nautinnossa mitään vikaa ole, mutta luulen, että sekin syntyy meillä minun silmistäni, jotka tuikkivat intoa - ensin lahjoista ja sitten jostain muusta. :)

Yhteistyössä