Millainen sisustus on mielestäsi karmiva/sellainen että pelottaisi asua

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"hmm"
[QUOTE="vieras";27290406]Sama juttu. Inhoan kaikkea huutokauppa ja kirppisroinaa jostain 50 vuoden takaa. joku siinä puistattaa[/QUOTE]

60-luvussa? kyllhän retro mielipiteitä jakaa mutta että oikein pelottavaa..
 
Tarkoittaakohan ap vanhanaikaisilla kruusatuilla huonekaluilla esim. tyylikalusteita/rokokookalusteita? :)

Mä taas pidän niistä, kunhan ovat uusia :D Tosin olenkin tällainen haihattelija, joka tykkää kaikenlaisista hörhelöistä :p Ostaisin niin mielelläni kämppäni täyteen noita kalusteita (makuuhuoneita lukuunottamatta). Joskin olen pohtinut, pelottaisiko mua asua niiden keskellä. En tiedä, miksi :)
 
"abc"
Vaaleanpunainen, hörhelö, 90-luvun halpisroskakama, rokokoo-tyyppiset vanhat hienostelevat huonekalut, typerät tekstit keittiöissä jne, liian täyteen laitetut huoneet, kirppishaju, pöly, likaisuus, eläinten jätökset ja karvat...
 
"vieras"
Anoppila eli kitch-harrastajan unelma koti.. Sitä pikku kuppia, kuppia, krääsää ja poposta joka hyllynnurkka ja tasot täynnä. En kestäisi asua sellaisessa paikassa kun mieleni tekisi ottaa koko ajan jätesäkki käteen ja aloittaa pieni tyhjennysprojekti :D ennen oli vielä lastenlasten (useampi) lelut pitkin lattioita, mutta anoppi otti koiran, joka puree kaiken lattialle jätettävän rikki.. miehen veljen lapset ovat yllättäen oppineet siivoamaan leikkinsä jäljet lähtiessään kotiin.. :D :D

Toinen on minimalistinen sisustus klassikoilla vuorattu koti. En osaisi rentoutua...
 
Knnknk
Sellainen jossa on täytettyjä eläimiä ympäriinsä tai muotokuvia seinillä. Yhdellä kavarilla oli pakkomielle vaaleanpunaiseen ja kaikki oli kodissa vaaleanpunaista, myös vessat, keittiö, makuuhuoneet ym. Vessapaperikin. Hiukan kammotti, kun itse en kyseisestä väristä tykkää yhtään.
 
"vieras"
liiallinen siisteys, siis pöydälle tarkkaan asetellut lehdet ym liian mietittyä ettei uskalla koskea mihinkään. Plyysisohvat ja semmoset kangasvarjostimet lampuissa. Sotka-tyyli yhdistettynä koriste-esineisiin ja pölyyn.
Mustat kalusteet metallijaloilla.
 

Yhteistyössä