K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Vernalis:Yleensä km alkaa vuodoilla ei kivuilla joten niin kauan kuin vuotoa ei tule niin kaiken pitäisi olla normaalia. Mulla on kanssa jokaisessa alkuraskaudessa ollut kovaa selkäkipu mutta se ei oile ollut mikään enne km:sta vaikka niitä monta on ollutkin mulla.
Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:Alkuperäinen kirjoittaja Vernalis:Yleensä km alkaa vuodoilla ei kivuilla joten niin kauan kuin vuotoa ei tule niin kaiken pitäisi olla normaalia. Mulla on kanssa jokaisessa alkuraskaudessa ollut kovaa selkäkipu mutta se ei oile ollut mikään enne km:sta vaikka niitä monta on ollutkin mulla.
Voi olla keskeytynyt km, vaikka ei olisi kipuja tai vuotoja. Mulla oli keskeytynyt ja alkoi selkäkivuilla noin viikkoa ennen kuin kohtu tyhjentyi.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:Alkuperäinen kirjoittaja Vernalis:Yleensä km alkaa vuodoilla ei kivuilla joten niin kauan kuin vuotoa ei tule niin kaiken pitäisi olla normaalia. Mulla on kanssa jokaisessa alkuraskaudessa ollut kovaa selkäkipu mutta se ei oile ollut mikään enne km:sta vaikka niitä monta on ollutkin mulla.
Voi olla keskeytynyt km, vaikka ei olisi kipuja tai vuotoja. Mulla oli keskeytynyt ja alkoi selkäkivuilla noin viikkoa ennen kuin kohtu tyhjentyi.
niin selvitän sen verran että mulla tod.näk. tm raskaus, ja nyt eilen alkanut toispuolinen selkäsärky.. ei vuotoja..ainakaan vielä.. kipu on hiljalleen lisääntynyt, eli mietin että onko km alkamassa..
Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:Alkuperäinen kirjoittaja Vernalis:Yleensä km alkaa vuodoilla ei kivuilla joten niin kauan kuin vuotoa ei tule niin kaiken pitäisi olla normaalia. Mulla on kanssa jokaisessa alkuraskaudessa ollut kovaa selkäkipu mutta se ei oile ollut mikään enne km:sta vaikka niitä monta on ollutkin mulla.
Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:Alkuperäinen kirjoittaja Vernalis:Yleensä km alkaa vuodoilla ei kivuilla joten niin kauan kuin vuotoa ei tule niin kaiken pitäisi olla normaalia. Mulla on kanssa jokaisessa alkuraskaudessa ollut kovaa selkäkipu mutta se ei oile ollut mikään enne km:sta vaikka niitä monta on ollutkin mulla.
niin selvitän sen verran että mulla tod.näk. tm raskaus, ja nyt eilen alkanut toispuolinen selkäsärky.. ei vuotoja..ainakaan vielä.. kipu on hiljalleen lisääntynyt, eli mietin että onko km alkamassa..
Sinun tapauksessasi aika todennäköisesti, jos kerta on tm. Voimia! :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja Vernalis:Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:Alkuperäinen kirjoittaja Vernalis:Yleensä km alkaa vuodoilla ei kivuilla joten niin kauan kuin vuotoa ei tule niin kaiken pitäisi olla normaalia. Mulla on kanssa jokaisessa alkuraskaudessa ollut kovaa selkäkipu mutta se ei oile ollut mikään enne km:sta vaikka niitä monta on ollutkin mulla.
Sinun tapauksessasi aika todennäköisesti, jos kerta on tm. Voimia! :hug:
Peesi. Siinä tapauksessa on todennäköisesti kohdun tyhjeneminen on alkamassa jos tosiaan tuulimunasta on kyse. Voimia sinne kovasti!!
sama mullaki:Mulla ainakin oli koko alaselkä ihan jumissa, sattui kun kyykistyi tai kumartui.
Yleensä km alkaa vuodoilla ei kivuilla joten niin kauan kuin vuotoa ei tule niin kaiken pitäisi olla normaalia. Mulla on kanssa jokaisessa alkuraskaudessa ollut kovaa selkäkipu mutta se ei oile ollut mikään enne km:sta vaikka niitä monta on ollutkin mulla.