millainen reppu/laukku tai jokin MIEHELLE kouluun ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja klementine
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

klementine

Jäsen
15.06.2010
846
0
16
siinäpä se kysymys olikin :D
tuli jotenkin tyhmä olo nyt kun vasta kyselin täällä tuon eskarilaisen koulutarvikkeista enkä ole nähnyt että täällä kukaan kyselee miehensä tarvikkeista:D
juu aikuinen mies ja osaa itse ostaa, mut kyllä mä nyt hyvänen aika haluan sille jonkun oikein hienon laukun/repun sinne enkä ihan mitä tahansa...:D

millainen sinun opiskelevalla miehellä on?:D

Mies ei enää opiskele, mutta tälläinen kulkee töissä mukana
http://www.expert.fi/getmetafile/4be98db8-bfc3-433e-b1fc-b3645e8e36c6/TARGUS-CN600-REPPU.aspx?width=250

Millainen laukku miehelle ylipäätänsä? Itseä ärsyttää kun mies tunkee aina kaiken omaisuutensa minun käsilaukkuni ja laukku pullottaa kuin mikäkin. Hänen mielestään kun miehillä ei voi olla laukkua ja jonnekkin ne tavarat on laitettava :S

Sellainen yliolanlaukku on yleensä ihan tyylikäs miehellä. Jos oikein haluaa panostaa niin LV on klassikko ;) Mutta ihan perusnahkainen tai kanvainen on kiva myös. Mä inhoan reppuja ja eksällä oli tpana käyttää kulahtanutta urheilureppua, yh.

Sellainen yliolanlaukku on yleensä ihan tyylikäs miehellä. Jos oikein haluaa panostaa niin LV on klassikko ;) Mutta ihan perusnahkainen tai kanvainen on kiva myös. Mä inhoan reppuja ja eksällä oli tpana käyttää kulahtanutta urheilureppua, yh.

Miehellä oli alkuun yliolan läppärilaukku, mutta vaihtoi sen pian reppuun, kun se oli helpompi kantaa ja sinne sai paremmin mukaan kaikki tarvittavat lisäjutut. Läppäri oli se pääasiallinen mukana kuljetettava.

Yhteistyössä