Millainen palkka myyjillä esim marketissa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Myyjän palkka?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";26187831]Olen pienessä kaupassa osa-aikasena, tunteja viikossa 25-30 suunnilleen, aamua, iltaa ja lauantaita. Viime kuun palkkasta jäi verojen jälkeen reilu 1400 euroa.[/QUOTE]

Kiitos asiallisesta vastauksestasi!

no sen ainakin tiedän että jopa SIWAN kassalla tienaa paremmin kuin puuseppänä. Puusepän peruspalkka on hitusen alle 7e, ja varmasti kassalla on isompi palkka. moni siivoojakin saa enemmän. Ei vain naisvaltaisilla aloila ole huonot palkat, ne on vaan kovemmin esillä.

5 vuotta sitten oli n 7,90 tunti plus ilta- ja vkl lisät. Työkokemusten vuodet vaikuttaa vähän asiaan. Tein paljon sunnuntaitöitä joten palkka nousi ihan kohtuulliseksi.

Osa-aikaisena 30h/vko jää käteen n.1400e. Tuntipalkka jotain 11e kieppeillä mulla.
Helposti saa hiukan lisää jos ilmoittaa haluavansa tehdä paljon iltoja ja viikonloppuja.
Helvetin vähän se on joka tapauksessa, juuri ja juuri pärjää.

Kuukausipalkoista en tiedä, mutta itse olen työskennellyt opintojen ohella kaupassa muutamia vuosia. Palkat nousi nyt huhtikuun alusta ja tuntipalkka tulee olemaan 10e ja risat mulla sen jälkeen. Pyhät ja illat tuo vähän lisää rahaa.

Just kirosin taas työtäni ja tätä paskaa palkkaa:D Ja valmistumiseenkin vielä hetki vierähtää. Noh, pääasia kai, että on työtä, ettei tarvitse pelkällä tuella elellä.

no sen ainakin tiedän että jopa SIWAN kassalla tienaa paremmin kuin puuseppänä. Puusepän peruspalkka on hitusen alle 7e, ja varmasti kassalla on isompi palkka. moni siivoojakin saa enemmän. Ei vain naisvaltaisilla aloila ole huonot palkat, ne on vaan kovemmin esillä.

Naisilla on siivoojina ja kaupanalalla heikot palkat, mutta niin on rakennuksillakin miehillä aputöissä noin 11 e/tunti. rakennusapumiehentyö on erittäin raskasta.

Tekisitkö sinä raskasta rakennustyötä 11 e/tunti? minä teen ja tekee moni muukin.

Alkuperäinen kirjoittaja tässäpä;26187988:
Kuukausipalkoista en tiedä, mutta itse olen työskennellyt opintojen ohella kaupassa muutamia vuosia. Palkat nousi nyt huhtikuun alusta ja tuntipalkka tulee olemaan 10e ja risat mulla sen jälkeen. Pyhät ja illat tuo vähän lisää rahaa.

Just kirosin taas työtäni ja tätä paskaa palkkaa:D Ja valmistumiseenkin vielä hetki vierähtää. Noh, pääasia kai, että on työtä, ettei tarvitse pelkällä tuella elellä.

Oletkohan saman firman palveluksessa kun minä :D Minullakin nousi palkka nyt huhtikuun alusta ja on nyt 10,14..

Naisilla on siivoojina ja kaupanalalla heikot palkat, mutta niin on rakennuksillakin miehillä aputöissä noin 11 e/tunti. rakennusapumiehentyö on erittäin raskasta.

Tekisitkö sinä raskasta rakennustyötä 11 e/tunti? minä teen ja tekee moni muukin.
rakennustyö ja PUUSEPÄN työ ovat aivan eri asioita. Rakennusmie teke rakennuksia, puusepät tekevät huoenkaluja jakoriste-aineitä.

Iso perhe, isot menot. Kyllä henkilökunta-ale on iso plussa kun hankkii esim. Lastenvaatteita, jalkinetta ym. Prismasta. Henkilökunta-ale tuntuu.
Ja eikös tällä palstalla aika monella ole perhettä...?

On minullakin perheettömänä isot menot, sillä syön aika laadukkaasti ja kalliisti, sekä tykkään uudistaa vaatevarastoani usein. Mulla on monesti isommat menot kuin monella perheellisellä:D

Että kyllä ne henksualet on aikamoinen helpotus myös meille perheettömille, joilla on myös isot menot.

Yhteistyössä