M
Myyjän palkka?
Vieras
Jos miettii että tekee normilistaa eli välissä aamua, iltaa, viikonloppua. Millainen palkka suunnilleen bruttona?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
no sen ainakin tiedän että jopa SIWAN kassalla tienaa paremmin kuin puuseppänä. Puusepän peruspalkka on hitusen alle 7e, ja varmasti kassalla on isompi palkka. moni siivoojakin saa enemmän. Ei vain naisvaltaisilla aloila ole huonot palkat, ne on vaan kovemmin esillä.
Ai eikö sitten perheettömille ole?
no sen ainakin tiedän että jopa SIWAN kassalla tienaa paremmin kuin puuseppänä. Puusepän peruspalkka on hitusen alle 7e, ja varmasti kassalla on isompi palkka. moni siivoojakin saa enemmän. Ei vain naisvaltaisilla aloila ole huonot palkat, ne on vaan kovemmin esillä.
ei kysynyt muta mutta vuoa vituttaa suoraan sanoen kun AINA Van myyjän ja hoitajien palkka haukutaan, on PLAJON MIESVALTAIISA aljo joiss aon huono palkka eikä nisät nosteta kamalaa kohua.Harjoittele hei tota lukemista vielä, ap ei kysynyt puusepän palkkaa.
Alkuperäinen kirjoittaja tässäpä;26187988:Kuukausipalkoista en tiedä, mutta itse olen työskennellyt opintojen ohella kaupassa muutamia vuosia. Palkat nousi nyt huhtikuun alusta ja tuntipalkka tulee olemaan 10e ja risat mulla sen jälkeen. Pyhät ja illat tuo vähän lisää rahaa.
Just kirosin taas työtäni ja tätä paskaa palkkaaJa valmistumiseenkin vielä hetki vierähtää. Noh, pääasia kai, että on työtä, ettei tarvitse pelkällä tuella elellä.
rakennustyö ja PUUSEPÄN työ ovat aivan eri asioita. Rakennusmie teke rakennuksia, puusepät tekevät huoenkaluja jakoriste-aineitä.Naisilla on siivoojina ja kaupanalalla heikot palkat, mutta niin on rakennuksillakin miehillä aputöissä noin 11 e/tunti. rakennusapumiehentyö on erittäin raskasta.
Tekisitkö sinä raskasta rakennustyötä 11 e/tunti? minä teen ja tekee moni muukin.
ja kokilla on palkka alle 11e. rakasta työtä sekin on. kokeile vaikaNaisilla on siivoojina ja kaupanalalla heikot palkat, mutta niin on rakennuksillakin miehillä aputöissä noin 11 e/tunti. rakennusapumiehentyö on erittäin raskasta.
Tekisitkö sinä raskasta rakennustyötä 11 e/tunti? minä teen ja tekee moni muukin.
Iso perhe, isot menot. Kyllä henkilökunta-ale on iso plussa kun hankkii esim. Lastenvaatteita, jalkinetta ym. Prismasta. Henkilökunta-ale tuntuu.
Ja eikös tällä palstalla aika monella ole perhettä...?
Rakennusmie teke rakennuksia, puusepät tekevät huoenkaluja jakoriste-aineitä.
Ei luojaRollo, oletko nyt ihan varma, että sinulla ei ole sitä lukihäiriötä?