P
PowerCow
Vieras
Kesälomareissua suunnitellaan ja itsellä tekisi mieli huvipuistoon
Millainen paikka tuo Power Park on..?? Kannattaako sinne mennä, jos mukana on 1v lapsi...?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
onko teillä muita lapsia. jos ei ole, niin kannattais kyllä miettiä muuta paikkaa, josta oikeesti olis ton ikäiselle jotain iloa. powerpark on ihan hyvä paikka, jos on jo sen ikäisiä lapsia, jotka voi joissain laitteissa käydä. itse olen sitä mieltä, että sellaista huvipuistoa, johon alle neljä-viisi vuotiaan kanssa kannattais mennä, ei ole olemassakaan.Alkuperäinen kirjoittaja PowerCow:Kesälomareissua suunnitellaan ja itsellä tekisi mieli huvipuistoonMillainen paikka tuo Power Park on..?? Kannattaako sinne mennä, jos mukana on 1v lapsi...?
Alkuperäinen kirjoittaja kastemato aamuauringon alla:onko teillä muita lapsia. jos ei ole, niin kannattais kyllä miettiä muuta paikkaa, josta oikeesti olis ton ikäiselle jotain iloa. powerpark on ihan hyvä paikka, jos on jo sen ikäisiä lapsia, jotka voi joissain laitteissa käydä. itse olen sitä mieltä, että sellaista huvipuistoa, johon alle neljä-viisi vuotiaan kanssa kannattais mennä, ei ole olemassakaan.Alkuperäinen kirjoittaja PowerCow:Kesälomareissua suunnitellaan ja itsellä tekisi mieli huvipuistoonMillainen paikka tuo Power Park on..?? Kannattaako sinne mennä, jos mukana on 1v lapsi...?