Millainen paikka on Wasalandia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lomakohdetta etsivä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
On hyvä paikka juuri tuon ikäiselle!Me käyty nyt monena kesänä ja pojalla nyt ikää 5,5v.Nyt tekis mieli koittaa power parkia mutta kun pojua harmittaa ettei siellä ole tukkijokea niinkuin wasalandiassa että näinköhän yksi laite päättää kohteen :D Hyvä grillausalue ja sitten leikkipuistonurkkaus eli kiipeilytelineitä ja liukumäkiä,trampoliineja ja pomppulinnoja huvilaitteiden lisäksi.

Mä olen kerran käynyt ja siitä on yli 15 vuotta aikaa. Mutta muistan vieläkin miten hemmetin pettynyt olin siihen. Paikka on suorastaan surkea ja aneeminen ja harmitti aivan vietävästi että oltiin sinne ajettu.

Laitteet sopivat lapsille, eli kannattaa teidän mennä :) Itse aikuiset ei siellä kyllä paljon nauti, muutamia "hurjempia" laitteita toki on. Eihän se tietty ole sen veroinen huvipuisto kun on Särkänniemi tai lintsi....

oon samaa mieltä kuin usea muukin että aika tylsä, surkea ja aneeminen.. on kyllä aikaa kun olen käynyt mutta kuitenkin.. ehkä tuon ikäisille ok paikka jos menee sinne vesipuistoon myös.. mut muuten en ehkä menisi.. lapset kyllä varmaan tykkää mutta aikuisille voi tulla tylsää..

ME tykättiin tosi paljon viime kesänä, lapset 4 ja 6vuotiaita. Siinä vieressä on se uimapaikka, mikäsenytoli, jossa vietettiin toinen päivä, Tropiclandia?

Ja musta on ihan hyvä aloittaa vähän "vaatimattomimmista" pienten kanssa.

Aika kakka paikka, mutta parhaiten varmaan sopii just ton ikäsille. Katoin just paikallislehdestä, että kallis on, aikuisilta sisäänpääsy 19e! :o
Lauantaisin me käydään siinä Tropiclandiassa vauvauinnissa ja se on kyl ihan kiva paikka,kesällähän siinä on sitten ne ulkoliukumäetkin käytössä.

pitänee nyt harkita, josko menisi, kun nuo lapsukaiset ovat kuitenkin vielä aika pieniä niin he eivät hirveästi vaadi laitteilta kunhan on jotakin karusellia yms. tekemistä

Meillä tykättiin Wasalandiasta tosi paljon. Lapset oli silloin 3, 5 ja 7-vuotiaita, ja oli just tuon ikäisille paljon tekemistä. Oikeastaan ei juuri sellaisia ollutkaan, mihin eivät voineet / uskaltaneet mennä. Ja kyllä me aikuisetkin tykättiin, pienimmän kanssahan piti mennä vielä aika moneen paikkaan kaverina. Kauheaa pyöritystä me aikuisetkaan ei kaivattu, lasten ehdoilla oli tarkoitus mennäkin. Tropiclandia oli myös tosi kiva, sielä erityisesti se ulkovesipuisto oli huippu (kun sääkin sattui suosimaan). Molempiin halutaan vielä uudestaankin!!

Yhteistyössä