Millainen paikka on Valkeakosken Kärjenniemi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Annu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Suosittelen myös! Rauhallinen alue, ei kuitenkaan mahdottoman matkan päässä keskustasta. Paljon rakennetaan sinne suunnalle, eli varmasti löytyy leikkikavereita lapsille :)

Kärjenniemi eli paikallismurteella Kärtsy on ihan mukava alue. Olen kasvanut siellä ja muuttanut pois aikuistuttuani. Eikä mitään pahoja vaurioita tullut.
Plussasarakkeeseen näin jälkikäteen laitan seuraavat asiat:
-Se on yhä melko maalaismaista aluetta. Lapsille se on varmasti siksi oikeinkin hyvä alue. Pikkujärviä löytyy pyöräilymatkan sisältä jokunen, Vanajalla rantoja ei ole vielä ihan täyteen rakennettu.
-Liikkuminen Tampereelle on nopeaa. Pitää vain päättää käyttääkö kolmostietä vai koskilaisten omaa väylää, vanhaa kolmostietä.
Miinussarakkeeseen kuuluu oikeastanaa vain yksi asia:
-Bussiyhteyden Koskiin voisivat olla paremmat. Kyllä busseilla kouluun ja kotiin pääsee, muttei sitten paljon muuta. Aikataulut ovat hyvin ruuhka-aikapainotteiset.

Ollaan just ostettu tontti Kärtsystä, tosi nättiä aluettahan se on ja muutenkin mukavalta vaikuttaa. Itse olen Koskista kotoisin mutta asunut muualla 20 vuotta. Kärjenniemi ei silti ole entuudestaan tuttu koska sijaitsee hieman sivummalla, mutta kuten sanottu, ei kuitenkaan liian kaukana palveluista.

Itse oon alunperin Valkeakoskelta, 15 vuotta sitten pois muuttanut. Kärtsy oli mun lapsuudessa mun mielestä vain absoluuttisesti tosi kaukana kaikesta ja tosi landea. Ilman porukoitten kuljetusapua tai mopoa ei teineillä ollut mitään asiaa ihmisten ilmoille. Mutta ilmeisesti nykyään sinne rakennetaan paljon ja ilme on muuttunut positiiviseen suuntaan ja moottoritie on parantanut yhteyksiä Tampereelle. Kaksi autoa kyllä tarvitaan.

Yhteistyössä