Millainen on windows vista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 11:12 vieras kirjoitti:
turha, et luultavasti tarvi sitä mihinkään.

no tuota xp:tä ei enää tulla myymään missään koneissa mukana vaan vista on automaattisesti se käyttöjärjestelmä. ja xp:n tukikin lakkaa kunhan vista on pyörähtänyt käyntiin kunnolla.

en itse vaihtais heti xp:tä vistaan, vaan kattoisin ja kuulostelisin ja odottelisin että ne viat on siitä korjattu (ettei tartte päivityksiä joka päivä koneelle vedellä).

mutta mulla ei oo sitä ongelmaa kun on mäkki ja bsd.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 11:16 laiskimus harmaana kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 11:12 vieras kirjoitti:
turha, et luultavasti tarvi sitä mihinkään.

no tuota xp:tä ei enää tulla myymään missään koneissa mukana vaan vista on automaattisesti se käyttöjärjestelmä. ja xp:n tukikin lakkaa kunhan vista on pyörähtänyt käyntiin kunnolla.

en itse vaihtais heti xp:tä vistaan, vaan kattoisin ja kuulostelisin ja odottelisin että ne viat on siitä korjattu (ettei tartte päivityksiä joka päivä koneelle vedellä).

mutta mulla ei oo sitä ongelmaa kun on mäkki ja bsd.

Tätä peesaan, Vistan kanssa kannattaa odotella vielä hyvä tovi, se on tällä hetkellä niin reikänen ja keskeneräinen ettei ei toimi kunnolla ja on täynnä tietoturva-aukkoja.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 11:34 huppaloora kirjoitti:
Tai tarkemmin ottaen voi olla niin että muut ei ole pysyneet Vistan perässä ja ongelmat johtuvat siitä.. :whistle:

Itseasiassa ei, microsoft tyypillisesti jättää lopputestauksen käyttäjilleen ja uudet käyttöjärjestelmät ovat aluksi oikeastaan vielä beta-versioita ja bugeja korjataan sitä mukaan kun ihmiset niistä valittavat.

Ihan Ok tää Vista on =) Kun tottuu käyttää..........toisessa koneessa on XP, ja saa ollakin. Ainoo harmi täs on, ku esim. live meseä en saa ladattua :( Ja muutenkin vasta nyt on alkanu saamaan sopivia ajureita muihin laitteisiin, esim. puhelimen ajuri tuli hiljattain saataville.......

\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 11:41 päksy75 kirjoitti:
Ihan Ok tää Vista on =) Kun tottuu käyttää..........toisessa koneessa on XP, ja saa ollakin. Ainoo harmi täs on, ku esim. live meseä en saa ladattua :( Ja muutenkin vasta nyt on alkanu saamaan sopivia ajureita muihin laitteisiin, esim. puhelimen ajuri tuli hiljattain saataville.......

Saako mitään meseä ladattua?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 11:47 vieras ap kirjoitti:
\

Yahoon mese toimii.......mut kaverilla pitää olla se live mese :whistle:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 11:49 päksy75 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 11:47 vieras ap kirjoitti:
\

Yahoon mese toimii.......mut kaverilla pitää olla se live mese :whistle:

Mä googletin tota live mese juttua ja löysin tälläsen. Mulla itellä ei vielä uutta konetta missä vista, mut koita tätä jos haluat live mesen toimimaan http://keskustelu.suomi24.fi/show.f...ce=4500000000001668&posting=22000000026429530

\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 12:07 päksy75 kirjoitti:
Meiän kone on Fujitsu siemens ja laitoin heti palautetta MSN:le asiasta, kun en saanu meseä ladattua. Vastasivat suht´nopeasti ja laittovat ohjeita....silti ei lataa. "nettiyhteyttä ei ole, sivulla virheitä.....jne........"

Juu ja meille tulee HP et tais olla tuo ohje vaan jos on acer kone. Saas nähdä miten meillä toimii mese :whistle: No jos ei niin sitten pidetään tätä pöytäkonetta päällä..

Meidän Vistakokeilu päättyi kuulemma tänään ja koneelle on nyt menossa takaisin XP. Vista vei liikaa koneen tehoja, ja isäntä päätti siirtyä takaisin entiseen systeemiin.

No, ompahan kokeiltu :D

Yhteistyössä