Millainen on teidän jouluaatto?

  • Viestiketjun aloittaja jouluhöperö
  • Ensimmäinen viesti
Meillä on ensimmäinen joulu omassa kodissa. Ennen on vietetty mun isäpuolen uusperheen luona. Aamu aloitellaan rauhassa, nousen aikaisin koristelemaan kuusen ja teen uuniriisipuuroa ja luultavasti rusinasoppaa. Lounaaksi lapset saavat syödä aatonaatolta jäänyttä karjalanpaistia ja lähdetään käymään hautausmaalla sillä aikaa, kun kuopus nukkuu päiväunet. Anoppi ja miehen sisko perheineen tulevat n. 15 aikaan, jouluateria aloitellaan 15.30 ja pukki tulee 17.00 :) Lahjojen jaon jälkeen keitellään kahvit, glögiä ja herkutellaan leipomuksia ja pipareita. Lapset saavat poikkeuksellisesti valvoa 22 asti, jos jaksavat.
 
vieras
Aamulla aikaisin mennään miehen äidin luokse mökille johon tulee myös mieheni veli, iltapäivällä mennään minun mummolaan johon tulee enoni+ hänen vaimonsa, serkkuni miehensä kanssa, Ehkä äitini, minun perheeni, siskoni miehensä kanssa. Syödään, Saunotaan, jaetaan lahjat, nautitaan joulusta.
 
Rane
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Alkuperäinen kirjoittaja Rane:
Entäs jos pukki ei tuokkaan sulle sitä kirjaa joululahjaksi, vaan tuokin risuja sulle.
Pukki on aina tuonut mulle kirjan. :heart: Jos ei tuo, niin luen sitten synttärilahjakirjaani, jonka senkin saan justiinsa ennen joulua. =) Muisk vaan muru. :heart:
Jospa sun paketista paljastuu Rane
 

Yhteistyössä