Millainen on tasapainoinen ihminen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja piia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mua on useempaan otteeseen semmoiseksi väitetty, mutta totuus on jotain ihan muuta. Minusta jokaisella ihmisellä on ja pitää ollakin omat stressin aiheensa.

Alkuperäinen kirjoittaja Ei voi olla:
Mua on useempaan otteeseen semmoiseksi väitetty, mutta totuus on jotain ihan muuta. Minusta jokaisella ihmisellä on ja pitää ollakin omat stressin aiheensa.

Toki on, mutta jos ne ei hallitse elämää. :/ Kaikki stressaa jotain joskus. Silti voi olla tasapainoinen. Mun mielestä.

Onnellinen, tyyni, optimistinen, ystävällinen, toisia kunnioittava, ottaa asiat rennosti ja semmoisena kuin ne eteen tulee, tyytyväinen itseensä ja elämäänsä. Kaikkea positiivista siis. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Orion:
Onnellinen, tyyni, optimistinen, ystävällinen, toisia kunnioittava, ottaa asiat rennosti ja semmoisena kuin ne eteen tulee, tyytyväinen itseensä ja elämäänsä. Kaikkea positiivista siis. :)

No ei tuo kovin tasapainoista oo,jos kaikki on vaan pelkkää positiivista.
Peesailisin nuita aikasempia.

Elän tätä päivää, huomiseen luottaen... En murehdi pikkuasioista. Läheiseni ja muutkin ihmiset on mulle tärkeitä. Autan mielelläni muita. En välitä, mitä muut ovat minusta mieltä... tai siis olen oma itseni kaikille, jos en sellasena kelpaa jollekkin, niin antaa olla. Teen päätökseni itse, vain läheisiäni aatellen ja kuunnellen. Olen iloinen ja luotettava. Kaikki negatiivinen elämässäni on kasvattanut minua henkisesti, olen varmempi itsestäni. Negatiivisuus vie turhaa energiaa, eikä auta mitään... Olen tasapainoinen.