Millainen on myötäilevä nuoleskelija, jos työkaverista puhutaan???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huoh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vaikea sanoa kummassa vika on sillä kumpaakaan en tunne :snotty:

Myötäilevä nuoleskelija on sellanen, jolla ei ole omia mielipiteitä(tai ei tuo niitä esille) tai jos sellainen on niin on valmis muuttamaan heppoisin perustein. Liian ystävällinen, ehkä jopa teennäinen..

Alkuperäinen kirjoittaja lentää:
Vaikea sanoa kummassa vika on sillä kumpaakaan en tunne :snotty:

Myötäilevä nuoleskelija on sellanen, jolla ei ole omia mielipiteitä(tai ei tuo niitä esille) tai jos sellainen on niin on valmis muuttamaan heppoisin perustein. Liian ystävällinen, ehkä jopa teennäinen..

Okei, ainakaan en ole teennäinen tai liian ystävällinen. Minulla on omia mielipiteitä, mutta en näe tarpeelliseksi pitää niistä turhaa meteliä, kun oletan ettei niille ole varsinaista käyttöä työpaikalla :) minulle on aika moni asia yhdentekevä työpaikalla eli ei kiinnosta.

Kiitän.

Mä työskentelin 3 vuotta juuri tuollaisen tyypin kanssa. Ylemmille mielisteli, kehui heidän vaimojaan eikä ikinä esittänyt eriävää mielipidettä.

Alemmille vieritti syyn huonoista ratkaisuista, aikatauluongelmista, haukkui heitä ja kalasteli itselleen kehuja.

Kukaan ei tykännyt tästä tyypistä, ei ylemmät eikä alemmat :D

Alkuperäinen kirjoittaja Takapiru:
Mä työskentelin 3 vuotta juuri tuollaisen tyypin kanssa. Ylemmille mielisteli, kehui heidän vaimojaan eikä ikinä esittänyt eriävää mielipidettä.

Alemmille vieritti syyn huonoista ratkaisuista, aikatauluongelmista, haukkui heitä ja kalasteli itselleen kehuja.

Kukaan ei tykännyt tästä tyypistä, ei ylemmät eikä alemmat :D

Juu, tälläinen en ole. Eikä ole sellainen työpaikka, jossa tuollaista oikein voisi ollakaan.

Olen enimmäkseen sellainen, etten ole kovin kiinnostunut työkavereideni asioista, yritän vain tehdä työni parhaani mukaan, en muuta.

En halua mukaan riitoihin, mutta en puhu pahaa selän takana tai muutenkaan.

Yhteistyössä