Millainen on mielestäsi juntti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja redneck
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sellainen joka ei osaa puhua, puhkeutua ja muutenkaan käyttäytyä tilanteen mukaan. Pukeutuu villapaitaan juhlissa, sylkee pihalla räkäklimppejä, kiroilee kovaan ääneen jne.

Alkuperäinen kirjoittaja joku tämmönen:
sellanen joka pitää omaa tapaansa elää ja olla ainoona oikeena eikä hyväksy tai tajua millään tasolla muita ratkaisuja. valtavirran mukana menijä.

Tässä aika hyvä ajatus, jonka itsekin voisin allekirjoittaa

Alkuperäinen kirjoittaja Yömyssy:
Mulle tulee heti juntti vaikutelma ihmisestä, joka ei osaa kirjoittaa yhdyssanoja. Oman äidinkielen sujuva osaaminen kuuluu yleissivistykseen.

Jos oli minulle, niin missä kohtaa lienee yhdyssanavirhe..? Mielestäni taas puhekieltä ei kirjoiteta, sitä puhutaan.

yksinkertanen ihminen, pitää omaa tapaa elää ainoana oikeana. Yksiulotteinen näkökulma elämään yleensä, joka pohjautuu esim siihen ettei ole koskaan asunut muualla sen synnyinpaikkansa ulkopuolella.

Epäkohteilias, pitää naista välineenä (sivoukseen, ruuanlaittoon, seksiin jne), viikon kohokohta on perjantaipullon korkkaus tai mäyräkoiran aloitus, ennakkoluuloinen,..

Alkuperäinen kirjoittaja a:
Alkuperäinen kirjoittaja Yömyssy:
Mulle tulee heti juntti vaikutelma ihmisestä, joka ei osaa kirjoittaa yhdyssanoja. Oman äidinkielen sujuva osaaminen kuuluu yleissivistykseen.

Jos oli minulle, niin missä kohtaa lienee yhdyssanavirhe..? Mielestäni taas puhekieltä ei kirjoiteta, sitä puhutaan.

Miksi itseesi otit? Tarkoitin ihan yleisellä tasolla tuota.

Sanoinko jotain puhekielestä?

Yhteistyössä