mielipiteitä
Pitääkö pakaroiden olla muhkeat eli työntyä selvästi ulospäin? Vain taaksepäin vai myös sivuille? Pitääkö niiten tuntua puristaessa pehmeiltä vai kiinteiltä?
Entä jos on läskinen ja pyöreä, eikä roiku?Sellainen jossa ei ole läskiä eikä roiku.
Vähän vois olla vieläkin pyöreämpi tosta. Miespeppu on paha, mutta mulle ääripäistä parempi kuin tosi selluliittinen peppu tai "ghettopeppu".
Tommonen, sopusuhtainen.
Puristelutuntumaan ei mitään mielipidettä kun ei mua varsinaisesti kiinnosta puristella naisten perseitä.
Mun mielestä läski on aina rumaa. Mulla on ruma perse tai okeestaan koko kroppa on ruma.Entä jos on läskinen ja pyöreä, eikä roiku?
Kuvasta ei löytynyt pyllyä . Minusta tuo on nimenomaan huono pylly - voisi olla 12-vuotiaan pojan kroppa. Ei mitään muotoja.
Tommonen, sopusuhtainen.
tää on just se millanen sen ei pitäisi olla. liian litteä
Tommonen, sopusuhtainen.
Puristelutuntumaan ei mitään mielipidettä kun ei mua varsinaisesti kiinnosta puristella naisten perseitä.
Hyi hele, karsee selluliittiarse, ikinä en haluais tommosta!! :xkartaassianin kimillä on mun mielestä hyvät perät
kartaassianin kimillä on mun mielestä hyvät perät
/IMG][/QUOTE]
Eikös hää ole laitattanut jotkut implantit?
Mielestäni ei riitä, että työntyy vain taaksepäin. Pepun pitää työntyä myös sivulle päin. Lanteet ovat osa peppukokonaisuutta.Alkuperäinen kirjoittaja mielipiteitä;30051515:Pitääkö pakaroiden olla muhkeat eli työntyä selvästi ulospäin? Vain taaksepäin vai myös sivuille? Pitääkö niiten tuntua puristaessa pehmeiltä vai kiinteiltä?
Samaa mieltä.Kimin pehva on varmaankin muotia ja miehensä tykkää mutta mun mielestä liian leveä