Millainen on mielestäsi kaunis takapuoli naisella?

  • Viestiketjun aloittaja mielipiteitä
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olisi pitänyt laittaa seuraava parempi esimerkki: Yanet Garcia. Tämä on ylitse muiden, niin kuin latinat usein ovat. ;)





Muita mun lempparipeppuja: Jessica Biel, Jennifer Lopez, Ashley Judd (nuorempana), ja muutamat muut.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Muovi sekä perä että tissit, kuten latinoilla usein on.
Tyypillistä kateellisten suomalaisten panettelua, kuten yleensä...

Onneksi meitä suomalaisia on vain hippasen yli viisi miljoonaa. Jos olisi kymmenen kertainen määrä, niin jumala meitä varjelkoisi...

Muutama muu kansanryhmä, joita en viitsi mainita, koska se olisi rassismi + suomalaiset... :sneaky: Ne muut nimeltä mainitsemattomat saavat jo maailmalla tuhoa aikaiseksi. :mad: Suomalaiset onneksi eivät, koska ovat niin pieni kansa. (y)
 
vierailija
Mul on luonnostaan ollu aina iso pylly ja levee lantio, oon hoikka ja pitkä. Persauksesta oon saanu paljon kommenttia niin sinkkuna kuin näin varattunakin. Mun mies mm. on sanonu, että käy kuumana mun perseen takia :ROFLMAO:. Ite oon aina inhonnu omaa persettäni.

Sinkkuna monikin mies sano, että sulla on hyvä pylly, herkkupeppu, hei pitkäsääri sul on täydellinen perse jne. Ite oon luullu aina, että oli vaan pelkkää suun soittoa. :LOL:
 
vierailija
Makunsa kullakkin, tykkään erilaisista takapuolista. Mutta miten tuo 58 ei muka ole naisellinen takamus?
nimenomaan, makuja on

siksi koska se on aivan liian leveä ja iso, kuuluu sellaiselle joka ei ruokaile muualla kuin mäkkärillä
en myöskään pidä noin paksuista reisistä enkä sääristä
ei voi mittään mutta niin se vaan on

todella todella kaunis ja naisellinen peppu on viestissä 69
 
  • Tykkää
Reactions: Johnny Appleseed

Yhteistyössä