millainen on limatulppa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja odottaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eka raskaus: tipahti pönttöön aamupissalla ollessa, verta tuli mukana. Lapsi syntyi vielä samana päivänä.

Toka raskaus: limaista veriviirua tuli silloin tällöin parin viikon ajan, aloi tulemaan noin kuukausi ennen syntymää. viimeseen kahteen viikkoon sitä ei siis ollu enää ollenkaan.

no mulla tuli sellanen kellertävä n. pingispallon kokonen tai ehkä vähän pienempi k2ellertävä limanen klöntti mut siinä ei olu verta et ei varmaa sit ollu se limatulppa

mulla tuli vähän ennen synnytystä semmoista niinku kananmunan valkuaista aina vähän kerrallaan, siis semmosta klönttimäistä ja paksumpaa ja limaisempaa kuin valkovuoto. Loppu tuli sitten kun lapsivedet meni. voi olla kai myös verinen mutta minulla ei ollut

Alkuperäinen kirjoittaja storm:
mulla tuli vähän ennen synnytystä semmoista niinku kananmunan valkuaista aina vähän kerrallaan, siis semmosta klönttimäistä ja paksumpaa ja limaisempaa kuin valkovuoto. Loppu tuli sitten kun lapsivedet meni. voi olla kai myös verinen mutta minulla ei ollut

toi oli ihan kun mulla

Mulla tuli tänään pari pikkusormenpään kokosta kellertävää "klönttiä",on ollu viikon ajan sellasia pistäviä kipuja välillä,ihan ku neulan pisto alapäässä ja sen takia kävely on aika hidasta...Ekassa raskaudessa ne pistelyt alko joku vähän yli kuukaus ennen synnytystä ja limatulppa tuli tasasena limasena vuotona päivä ennen synnytystä...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ei se ole mitään limatulppaa vaan ihan normaalia raskauden aikaista muutosta valkovuodossa.

Ai jaa jaa???

Siis mulla on viikkoja 38+5 ja eilen aamulla pissatessa tuli sellaista kananmunan valkuaista ehkä noin 2 ruokalusikkaa (=1/2 desiä). Sen jälkeen on tullut nyt 2 vuorokauden ajan sellaista vaaleaa/kellertävää, erittäin venyvää "räkää" pikkareihin. Tulee aina kun vessassa käy ja pyyhkii.

Mun mielestä toi on just sitä limatulppaa ja th sanoi tänään neuvolassa että siltä kuulostaa ja seassa voi olla lapsivettäkin.

Kai mä nyt liman valkovuodosta erotan. Ei valkovuoto ole venyvää, eikä yhtään sellaista kananmunan valkuaista. Ja ei kai sitä valkovuotoa ruokalusikkakaupalla tule? Kyllä munkin valkovuoto on lisääntynyt, muttei noin paljoa. Toisekseen, valkovuoto jattää pikkareihin valkoisia viiruja ja tämä lima ei.

mulle th sanoi että valkovuoto muuttuu melko venyväksi ennen synnytystä ja olen sen huomannutkin, mietiskelen että joko limatulppaa on tullut kun pari päivää sitten (viikkoja 40 ja risat) "molskahti" pönttöön vaaleita sormenpään kokosia kökkäreitä ja niistä tuli ihan hiivakokkareet mieleen (hiiva tosin huomattavasti pienempää), oireita em. ei ole. Minkään sortin verta en ole nähnyt tulevan =D.

Yhteistyössä