millainen on keskeytynyt keskenmeno

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hui
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hui

Vieras
Osaako joku kertoa keskeytyneestä keskenmenosta tai keskenmenosta yleensä.
Minulla on viikkoja 6 silloin tällöin tulee kova alamaha,selkäkipu joka tuntuu polvissa asti. menee ohi, ja saattaa mennä parikin päivää ennen kun tulee uudestaan. Olin eilen päivystyksessä sen takia. Sanoivat, ettei kohtu tunnu aralta. Mutta eivät ultranneet. Lääkäri sanoi, että kivut on niin yksilöllisiä, että voi olla tämän olevan merkki meskenmenosta tai sitten minulla on vain kovia kohdunkasvu kipuja, kuulema on niihinkin törmännyt. Ensiviikolla ultraan.
Kertokaa kokemuksia, tai jos tulee mieleen noista kuvailemistani kivuistajotai. :\|

Mulla on ollut koviakin kipuja ihan normaalissa raskaudessa (ja just alkuraskaudessa). Keskeytynyt keskenmeno tuli sitten ihan puun takaa eli todettiin ultrassa eikä mulla ollut mitään kipuja tai vuotoa, mikä ois viitannut keskenmenoon. Sullakin voi siis olla minun kokemuksen mukaan kaikki ihan kunnossa! Toivotaan niin :)

Minulla oli keskeytynyt keskenmeno 2 kk sitten. Alkuraskaus meni normaalisti ilman kipuja tai vuotoja. Ainoa mikä ihmetytti oli se kun aika kova pahoinvointi loppui jo rv 8. Rv 10+6 alkoi vuotamaan verta ja vuoto koveni pikkuhiljaa sekä menkkatyylisiä kipuja alkoi tuntua. 11+1 todettiin ultrassa keskeytynyt keskenmeno, eli sikiön koko vastasi vain viikkoa 8 ja sykettä ei löytynyt. Tehtiin lääkkeellinen tyhjennys.

Yhteistyössä