Kaikki ne on puhtaana kauniitaKuvaile mielestäsi kaunis pillu? Millainen karvoitus, millaiset huulet, värisävy jne...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kaikki ne on puhtaana kauniitaKuvaile mielestäsi kaunis pillu? Millainen karvoitus, millaiset huulet, värisävy jne...
Minusta kaikki pillut ovat kauniita. Kiitorata on minun suosikki, rehottavasta runsaasta karvoituksesta en tykkää. Häpyhuulet hiukan kutsuvasti auki näyttävät todella kiihottavilta.Kuvaile mielestäsi kaunis pillu? Millainen karvoitus, millaiset huulet, värisävy jne...
Pillu on aina kaunis ja se tuntuu ,munassa aina yhtä hyvälle jos sinne pääsee vierailemaan voinko ottaa mukaan kaverinkin joka haluaa yhdyntäänn mukaan ,jos vain tytöni haluaa kahden munan mukaan , jaksaisi paremin nussia useampaan kertaan olen joskus houkutellut vaimoani yleis panoon vaikka hän on bi hän ei suostunut ,pojat olisi viliintynyt tästä varmaankin.Pillu on aina kaunis jokaisessa tietysti pieniä vivahde eroja... mutta kiihottunut ja kostea pillu kaunis
Se on kauinis katsellla poimuinen ja notkea karvainen tai paljas ja märkä se on limainen tahmea ,kun työnän kulini sinne kulini viihtyy siellä, olenkuin yhtä puuta hänen kanssaan tämä on hyvin herkkää.....koiKuvaile mielestäsi kaunis pillu? Millainen karvoitus, millaiset huulet, värisävy jne...
Ei nyt ihan pidä paikkaansa. Mun nainen haluaa juuri esitellä itseään ja tykkää kun näytän sen alaston kuvia missä pillu on juuri hyvin esillä ja aseteltu.Ei sellaista ole kun miesten fantasioissa. Toimii niin kun pitää niin se riittää. Ei ole mikään näyttelyesine.
Mä tykkään isoista häbbäreistä ja karvoja pitää aikuisella naisella olla ja pieni pylly, ei mikään salihirmu.Itse tykkään sellaisesta ettei uloimmat häpyhuulet näy, vaan sisemmät ovat suoraan "näytillä", ovat pienet ja suunnilleen samankokoiset/mittaiset. Ja ehdottomasti häpyhuulien alue sheivattu, kummulla saa olla karvaa. Mutta siis tämä on vain kauniin pimpin määritelmä, kyllä ne muutkin versiot ovat kauniita jos nainen pitää siitä huolta. EIkä se parisuhde kyllä kaadu mihinkään pillun muotoon. Yhden illan suhteessa ehkä voikin merkitä paljon.
Juuri näinKyllä jänkhä tietää.
Karvat pitää pillussa olla, mitä tuuheemmat sen parempi.
On suorastaan ällö karvaton paljas pimppi. Sellaista naidessa tuntuu kuin lapsiin olisi sekaantumassa.
Siisti porsliini pillu, ei mikään suttuinen tuhero. Varustettuna kunnon runsailla sisemmmillä häppäreillä, mitä isommat ja punaisemmat, sen paremmat. Eli kunnon norsu korvat. Itse tykkään enemmän etupilluisista, kuin takapilluisista. Eli kunnon pitkä väliliha on hyvä. Ei sellaista missä pillu loppuu käytännössä suoraan perse reikään. Parasta synnyttämätön pillu, jossa luonnollisesti repeämätön ja leikkaamaton väliliha.