Millainen on kaunis pillu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Viivi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Pillu on aina kaunis jokaisessa tietysti pieniä vivahde eroja... mutta kiihottunut ja kostea pillu kaunis
Pillu on aina kaunis ja se tuntuu ,munassa aina yhtä hyvälle jos sinne pääsee vierailemaan voinko ottaa mukaan kaverinkin joka haluaa yhdyntäänn mukaan ,jos vain tytöni haluaa kahden munan mukaan , jaksaisi paremin nussia useampaan kertaan olen joskus houkutellut vaimoani yleis panoon vaikka hän on bi hän ei suostunut ,pojat olisi viliintynyt tästä varmaankin.

Yksi erityisen kaunis on tullut vastaan sisemmät häpyhuulet näkyivät koko ajan olivat sileät ja symmetriset aivan kuin suun huulet.Vielä kun olisi ollut kiitorata niin olisi ollut vielä hienompi.Oli posliini.

Itse tykkään sellaisesta ettei uloimmat häpyhuulet näy, vaan sisemmät ovat suoraan "näytillä", ovat pienet ja suunnilleen samankokoiset/mittaiset. Ja ehdottomasti häpyhuulien alue sheivattu, kummulla saa olla karvaa. Mutta siis tämä on vain kauniin pimpin määritelmä, kyllä ne muutkin versiot ovat kauniita jos nainen pitää siitä huolta. EIkä se parisuhde kyllä kaadu mihinkään pillun muotoon. Yhden illan suhteessa ehkä voikin merkitä paljon.
Mä tykkään isoista häbbäreistä ja karvoja pitää aikuisella naisella olla ja pieni pylly, ei mikään salihirmu.
Kyllä jänkhä tietää.
Karvat pitää pillussa olla, mitä tuuheemmat sen parempi.
On suorastaan ällö karvaton paljas pimppi. Sellaista naidessa tuntuu kuin lapsiin olisi sekaantumassa.
Juuri näin

Siisti porsliini pillu, ei mikään suttuinen tuhero. Varustettuna kunnon runsailla sisemmmillä häppäreillä, mitä isommat ja punaisemmat, sen paremmat. Eli kunnon norsu korvat. Itse tykkään enemmän etupilluisista, kuin takapilluisista. Eli kunnon pitkä väliliha on hyvä. Ei sellaista missä pillu loppuu käytännössä suoraan perse reikään. Parasta synnyttämätön pillu, jossa luonnollisesti repeämätön ja leikkaamaton väliliha.

Kyllä meidän rouvalla on pimpsa pysynyt kauniina vaikka on synnyttänytkin.