Millainen on hyvä puurokattila?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HoitoonVaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

HoitoonVaan

Aktiivinen jäsen
01.12.2006
8 566
0
36
Kymenlaakso
Mies onnistui tuhoamaan tässä vähän ajan sisällä 2 kattilaa ja nyt meillä on vain teräskattiloita jäljellä. Niissä en osaa puuroa tehdä polttamatta sitä pohjaan eli olisi kai ostettava uusi. Millaisia kattiloita teillä on maitopohjaisen puuron keittoon? Olisikohan ihan valurautakasari hyvä siihen?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vilma76:
Mies onnistui tuhoamaan tässä vähän ajan sisällä 2 kattilaa ja nyt meillä on vain teräskattiloita jäljellä. Niissä en osaa puuroa tehdä polttamatta sitä pohjaan eli olisi kai ostettava uusi. Millaisia kattiloita teillä on maitopohjaisen puuron keittoon? Olisikohan ihan valurautakasari hyvä siihen?

meillä opan haudekattila, tosi hyvä. alumiini kattilat myös hyviä maitopuuron keittoon, en vain tiedä saako niitä enää mistään.
 
jos mulla olis varaa ja kaapissa tilaa niin ostaisin semmosen kerroskattilan, missä laitetaan sinne alaosaan vettä kiehumaan ja päälle puuro-osa tai sitten kasvisten höyryttämiseen se oma siiviläosa. ois tosi kätevä ja monikäyttönen.
 

Yhteistyössä