Mies onnistui tuhoamaan tässä vähän ajan sisällä 2 kattilaa ja nyt meillä on vain teräskattiloita jäljellä. Niissä en osaa puuroa tehdä polttamatta sitä pohjaan eli olisi kai ostettava uusi. Millaisia kattiloita teillä on maitopohjaisen puuron keittoon? Olisikohan ihan valurautakasari hyvä siihen?