A
Apua tosissaan kaipaava.
Vieras
Osaako joku oikeesti kertoa millainen pyörä on hyvä? Ajan työmatka ajoa ja pieniä muutaman km matkoja, on siis kulkupeli eikä harraste.
Tällähetkellä tallista löytyy 3-vaihteinen perus pyörä, kapeat renkaat ja liian makaava ajoasento. Olen rapakunnossa mutta muutenkin pyörä on oikeesti tosi huono ja raskas! Liekö vaikutus kapeilla renkailla vai kokonaan huonolla menomankelilla.
Millainen pyörä on oikeasti hyvä mulle?
Tällähetkellä tallista löytyy 3-vaihteinen perus pyörä, kapeat renkaat ja liian makaava ajoasento. Olen rapakunnossa mutta muutenkin pyörä on oikeesti tosi huono ja raskas! Liekö vaikutus kapeilla renkailla vai kokonaan huonolla menomankelilla.
Millainen pyörä on oikeasti hyvä mulle?