Millainen on huono äiti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja voi ei:
meidän esikoinen tuli eilen illalla kännissä kotiin 16v. järkytyin, läpäsin kädellä persuksille. en tiedä... huoh...

Sekö tekee susta huonon äidin, tuskinpa vaan.... Ole iloinen, että teinis uskalsi tulla kotiin, vaikka olikin kännissä :)

oon samaa mieltä,tosi hyvä pointti!

no jos ihan lastensuojelulaista luetaan, niin sellanen, joka ei huolehi lapsen perustarpeista, käyttää fyysistä tai psyykkistä väkivaltaa, ei anna lapselleen iän ja kehitystason mukaista hoivaa ja huolenpitoa. tälleen lyhyesti sanottuna. kyllähän niitä työssään näkee enempi ja vähempi huonoja äitejä.

mitä tulee tuohon ajatus-asiaan, niin eihän ne ajatukset ketään vahingoita. kuulostaa hiukas siltä, että sula olis ollu omia lapsia kohtaan esim ajatus, että tapan ton kakaran. ei hätää, niin voi ajatella, kunhan ei rupea sanoista tekoihin. ja tietty riippuu siitäkin, että aatteleeko niinku ittensä kiusaks, että sais huono äiti.morkkiksen päälle, vai onko ihan oikeesti sellanen ajatus, että ois parempi jos lasta ei olis. tämä siis esimerkinomainen.

mä en varmastikkaan ole hyvä äiti, mutta jos ihan " ympärikännissä" hoitaa lapsia tai huumeissa tai lapset jää ihan oman onnensa nojaan eli lähinnä kasvavat ilman kuria ja kasvatusta ja saavat itse tehdä mitä haluavat tai lapset ei saa riittävästi kunnollista huolenpitoa , niin silloin on mun mielestä huono äiti

Mun mielestä kaikki ääripäät on pahasta. Jos tasoitat lapsen elämää liikaa, olet huono. Jos et tasoita ollenkaan, olet huono. Jos liikaa jeesustelet, olet huono ja jos sulla ei ole mitään elämänkatsomusta olet huono. Jos annat lapsellesi kaiken (materian) olet huono, jos et anna mitään olet huono....

Yhteistyössä