K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Hitto kun googlekaan ei osaa mua auttaa. Mut oli tosta jotain hyötyä, kiitos.
Seuraava ongelma onkin laissez-fare tyypin johtaja. Aika heikosti tieoa saatavilla...
Alkuperäinen kirjoittaja ei ei ei:Eihän nyt kysytty auktoritatiivinen tai autoritatiivinen vaan autoratiivinen...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Hitto kun googlekaan ei osaa mua auttaa. Mut oli tosta jotain hyötyä, kiitos.
Seuraava ongelma onkin laissez-fare tyypin johtaja. Aika heikosti tieoa saatavilla...
Ylemmän vastakohta, luottaa siihen, että asiat hoituu.
Alkuperäinen kirjoittaja ei ei ei:Siis kysyikö ap autoratiivinen vai autoritatiivinen? Eihän ne ole sama asia... hölmistyneenä vaan.
Vai onko ap:lla kirjoitusvirhe aluksi?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mulla ei google anna tolle autoratiiviselle oikein mitään järkevää, minkä voisi johtajanominaisuuksiin ympätä.
Tehtävälapussa lukee meillä laissez-fare että sekin sitten sotki :/
Alkuperäinen kirjoittaja s.ef:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mulla ei google anna tolle autoratiiviselle oikein mitään järkevää, minkä voisi johtajanominaisuuksiin ympätä.
Tehtävälapussa lukee meillä laissez-fare että sekin sitten sotki :/
Tehtävien laatija kusee sua linssiin!