Millainen olisi unelmaviikonloppusi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä

Vieras
Toisesta ketjusta lainaten.

Millainen olisi sinun unelmaviikonloppusi?

Itselläni se olisi tällä hetkellä lapsivapaa viikonloppu jonkun erämaajärven rannalla mökissä puolison kanssa. Voitaisiin kalastaa, käydä retkelemässä ja viettää vaan aikaa kaksistaan.

Edellisestä tällaisesta viikonlopusta on aikaa jo pian 5 vuotta.

Mun unelmaviikonloppu olis illanvietto miehen tai ystävien tai molempien vaihtoehtojen kanssa samaan aikaan niin, että iltaan kuuluis hotellit,teatterit, ravintolaillalliset, drinksut ja yökerhot jne. Saisin pukeutua juhlapukuun, meikkejä ja kampauksia myöten. Olis hyvää syötävää tarjolla ja illalla hotellihuoneessa seksiä (siis olettaen nyt tietenkin, että oma mieheni olisi reissulla mukana)

Viikonloppureissussa jossakin päin Italiaa miehen kanssa kaksi. Erinomaista ruokaa ja viiniä. Ihana paikallinen pikkuhotelli, jossa työntekijät ei juuri puhu edes englantia. :) Pikkukauppoja ja historiaa. Näin syksyllä kävisi erityisen hyvin kun ei olisi kuuma eikä niin suuria laumoja muita turisteja.

Mies ja lapset jättäisin kotiin ja lähtisin johonkin kaupunkiin; Oulu, Jyväskylä tms. Nukkuisin hyvin hotellissa, söisin aamupalan rauhassa, kuljeskelisin kaupungilla ihan oman mielen mukaan, söisin ku itselle sopii....

Ollappa vaaleatukkainen ja rantakunnossa, niin se unelmavkonloppu olis sait tropesissa, sais vaan oleskella veneellä ja rannalla. Mutta näin tummatukkasena ja vielä pullukkana ( raskauskiloja jälellä), oisko se sit lapissa. Sais olla jossain hirsimökissä, jossa ois takka, pääsis vaelteleen ja ratsastaan.

Kaksi erilaista;
lapset kotona, paljon ulkoilua ja mielekästä puuhaa koko päivälle, illalla saunaan ja lettuja, sitten vielä rentoa telkunvahtaamista myöhäisillassa.

lapsivapaaviikonloppu, paljon kavereita koossa, voisi elää kuin pellossa pe-su, baariin, jatkoille...kaikkea semmoista.

Näitä kun saa sopivassa suhteessa toisiinsa niin hyvin jaksaa.

Vaikka olenkin kotiäiti, ja päivät lasten kanssa niin siitä huolimatta unelmaviikonloppu olisi lomareissu vaikka kylpylään tai risteilylle mutta ehdottomasti lapset mukana:)

Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:
Mun unelmaviikonloppu olis illanvietto miehen tai ystävien tai molempien vaihtoehtojen kanssa samaan aikaan niin, että iltaan kuuluis hotellit,teatterit, ravintolaillalliset, drinksut ja yökerhot jne. Saisin pukeutua juhlapukuun, meikkejä ja kampauksia myöten. Olis hyvää syötävää tarjolla ja illalla hotellihuoneessa seksiä (siis olettaen nyt tietenkin, että oma mieheni olisi reissulla mukana)

meille tulossa tuollainen!!

Alkuperäinen kirjoittaja Mmmm..:
Ollappa vaaleatukkainen ja rantakunnossa, niin se unelmavkonloppu olis sait tropesissa, sais vaan oleskella veneellä ja rannalla. Mutta näin tummatukkasena ja vielä pullukkana ( raskauskiloja jälellä), oisko se sit lapissa. Sais olla jossain hirsimökissä, jossa ois takka, pääsis vaelteleen ja ratsastaan.

Saint Tropez

Yhteistyössä