Millainen olisi sinun tai lapsesi toive joulukalenteri ?

Saraldo
Mä haluaisin sellaisen, mistä sais sitä simpukkasuklaata joka aamu :p . Tytölle on ostettu prinsessakalenteri, josta saa suklaata. Siis se halvempi versio, ei se 14 euron... En mä ole valmis maksamaan niin paljon siitä kalenterista kuitenkaan :D .
 
mamma kolmelle
Alkuperäinen kirjoittaja raparperitaivas:
Minä niiiiiiiiiiiiiiiin toivoisin että tarrakalenterit tulis taas muotiin ja kauppoihin :xmas:
Voi että, herkistyin melkein kyyneleisiin kun muistin miten köyhä lapsuudenperheeni yhtenä jouluna osti minulle pitkän neuvottelun jälkeen tarra-kalenterin ja miten hieno se oli! Se oli mun paras joulu! Se oli vielä sellainen mistä sai muumi-tarroja, ai että se oli ihana ja äidilläni vieläkin varmaan tallessa!

Mutta itse kysymykseen minäkin haluaisin takaisin tarra-kalenterit, inhoan kaikkia krääsäkalentereita!
 
pehmotarrat
Ehdottomasti pehmotarrakalenterit takaisin!!!!!! Niitähän voisi olla ihan näillä prinsessa, cars, nalle puh ja hello kitty -teemoilla ja varmasti menisivät kuumille kiville! Mikseivät tajua tehdä tällaisia?!!?
 
Saraldo
Alkuperäinen kirjoittaja pehmotarrat:
Ehdottomasti pehmotarrakalenterit takaisin!!!!!! Niitähän voisi olla ihan näillä prinsessa, cars, nalle puh ja hello kitty -teemoilla ja varmasti menisivät kuumille kiville! Mikseivät tajua tehdä tällaisia?!!?
Totta! Mulla oli silloin Smurffi-kalenteri :D .
 
pehmotarrat
Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:
Alkuperäinen kirjoittaja pehmotarrat:
Ehdottomasti pehmotarrakalenterit takaisin!!!!!! Niitähän voisi olla ihan näillä prinsessa, cars, nalle puh ja hello kitty -teemoilla ja varmasti menisivät kuumille kiville! Mikseivät tajua tehdä tällaisia?!!?
Totta! Mulla oli silloin Smurffi-kalenteri :D .
Niin mullakin, ne oli ihania! =)
 
vivi
Meidän muksulla oli ihan unelmakalenteri viime vuonna. Kuvakalenteri jossa oli joka luukussa kuvanlisäksi pieni loru jotka muodostivat yhdessä tarinan joka huipentui tietysti jouluaattona. Ja oli vielä ilmaiseksi seurakunnalta saatu :D Sellaisen kun löytäisi tänä vuonnakin tuolla parivuotiaalle.
 
viluinen
poika haluaa ihan perus suklaakalenterin, mä taas haluun meikkikalenterin http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?productId=505008&storeId=1444&catalogId=1444&shopId=12653&compartmentId=13157&categoryId=13195
 
Saraldo
Alkuperäinen kirjoittaja viluinen:
poika haluaa ihan perus suklaakalenterin, mä taas haluun meikkikalenterin http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?productId=505008&storeId=1444&catalogId=1444&shopId=12653&compartmentId=13157&categoryId=13195
Hauska idea tuo meikkikalenteri!
 
hei kiitti
Kiitos mahtavista ideoista! Aion tehdä juuri samanlaisen kalenterin kuin tuo joka on myytävänä huutiksessa, tuo joulupukki kuumailmapallolla!

Jokaiseen pussiin laitan lapsille joululorun ja lisäksi lego-ukon, ponin tms. :)
Tulee varmaan tyyriiksi mutta ainakaan ei ole kellään muulla samanlaista!
 
4lapsen äiti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sellainen,jonka oma äitini kerran teki mulle ja siskolle.Oli semmoisia pieniä pusseja jotka ripustettiin seinälle sikinsokin ja vuoroaamuina saatiin siskon kanssa avata pussi.Yhdessä pussissa oli aina kaksi karkkia tai tarraa tai jotain muuta pientä ja jouluaaton pussissa oli pienet lelut.Tällaisen kalenterin ajattelin omille lapsille tänä vuonna tehdä myös. :D
peesi, tälläisiä olen joka vuosi tehnyt omille lapsilleni ja niin aion tänä vuonnakin tehdä.
meillä tosin lähes kaikissa jotain karkkia (ja sellaisia vähän erikoisia olen etsinyt, esim, kioskeissa on kaikki hauskoja)
 
s
Alkuperäinen kirjoittaja Cosmopolitan:
Meidän 6v. halusi ihan tavallisen kuvakalenterin, 8v. valitsi 'jalokivi'kalenterin ( luukuissa siis erilaisia värikkäitä kiviä ).
Ihanaa kun vanhan kunnon kauniit kuvakalenterit on vielä voimissaan perheissä. Kaikilla on suklaata tai muuta krääsää nykyisin kalentereissa. Itse ostan pienille tytöilleni kuvakalenterit (2v,3v)
 
Paras on joku hahmo, jolla on iso tasku. Sinne voi laittaa joka ilta jotain pientä kivaa. Suklaata, tarroja, kolikoita, hiuskoristeita... Ihan mitä vain. Hammasharjat ja shampootakin meillä on sieltä löytynyt.

Meillä tuo on todettu parhaaksi ja käytännöllisimmäksi. Ylläri on aina arvoitus ja se mahdollistaa tilannekohtaset yllätykset.
 

Yhteistyössä