Millainen olisi sinun tai lapsesi toive joulukalenteri ?

Mä haluun ainaki sen kinder kalenterin ja sit arparaaputuskalenterin ja semmosen perushalppis suklaakalenterin kun se suklaa on nii hyvää :D jaa ja jos tolle 1veelle ostais ihan oman perus-suklaa kalenterin nii sen ei tarvi kattoo vierestä tyhjin suin ku äippä vetelee kalenteriherkkua...
 
snusmumrigen
Meille vois tulla sellanen kalenteri, josta hyppäis aina kun luukun aukasis pieni tonttu auttamaan kotihommissa (siivouksessa, ruuan laitossa yms) :D

Joudutaan kuitenkin tyytymään perinteiseen kuvakalenteriin.
 
No
Alkuperäinen kirjoittaja t:
meillä 1v4kk, voinko ostaa hälle oman suklaakalenterin, eli siis onkohan haittaa jos tuo tyttönen päivässä mutustelis aina yhden sellasen suklaan??
tottakai:D ainakin sellasen perussuklaakalenterin suklaat ei oo mitenkään isoja.Eri asia on sitt joku aikuisten kinder kalenteri:D
 
vieras
Sellainen,jonka oma äitini kerran teki mulle ja siskolle.Oli semmoisia pieniä pusseja jotka ripustettiin seinälle sikinsokin ja vuoroaamuina saatiin siskon kanssa avata pussi.Yhdessä pussissa oli aina kaksi karkkia tai tarraa tai jotain muuta pientä ja jouluaaton pussissa oli pienet lelut.Tällaisen kalenterin ajattelin omille lapsille tänä vuonna tehdä myös. :D
 
Mä tykkään suklaasta.
Esikoinen saa tänävuonna itse tehdyn, piilotetaan pussukoihin joka päiväjoko joku pieni nami tai pikkunen lelu (esimpikkuauto, jääkiekko, tikkari jnejne).
Kuopus ei saa vielä mitään.
 
vieras
Pienet haluavat Kinder ja Pets kalenterit. Isompi haluaa Lego kalenterin, itse voisin ottaa jonkun herkkukalenterin. Joka päivä tulisi joku uusi herkku jota en olisi vielä kokeillut, ei haittaa vaikka en tykkäisikään siitä. Kysymys pisti ajattelemaan, ihan toteuttamiskelpoinen idea.
 

Yhteistyössä