Millainen oli ensirakkautesi

  • Viestiketjun aloittaja vieraskissa
  • Ensimmäinen viesti
vieraskissa
Mä muistan että ihastuksia oli useita. Mutta kakskymppisenä rakastuin mieheen, jonka tapasin sanotaanko nyt sokkotreffeillä. Se oli menoa ensisilmäyksellä. Hän oli mua n. 13 vuotta vanhempi. Suhteemme kesti puolisen vuotta, ja kaipaus jäi. Hänen jälkeensä olen ollut rakastunut, mutta en samalla tunnelatauksella. Nykyään olen naimisissa, ja esikoispoikani on nimetty ensirakkauteni mukaan. Ja tämä on mun synkkä salaisuus. Silloin nuorena päätin, että jos ikinä saan pojan, niin hän tulee saamaan ensirakkauteni nimen :heart:
 
vieraskissa
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 17:15 jaah kirjoitti:
Melko sairasta.

Sairasta, että kantaa muistoja onnellisista hetkistä sydämessään. Pitäisikö ne vain haudata, katkeroitua ja unohtaa. Olen pahoillani sinun puolestasi, taidat olla aikamoinen kyyninen paketti :$
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 17:20 vieraskissa kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 17:15 jaah kirjoitti:
Melko sairasta.

Sairasta, että kantaa muistoja onnellisista hetkistä sydämessään. Pitäisikö ne vain haudata, katkeroitua ja unohtaa. Olen pahoillani sinun puolestasi, taidat olla aikamoinen kyyninen paketti :$
mä en taitais kehdata nimetä poikaani jos sellanen siunaantuis tollai. mutta ensirakkauden kanssa suunniteltu nimi menis. ei tarvis ainakaan salailla :D
 
vieraskissa
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 17:22 qwerty kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 17:20 vieraskissa kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 17:15 jaah kirjoitti:
Melko sairasta.

Sairasta, että kantaa muistoja onnellisista hetkistä sydämessään. Pitäisikö ne vain haudata, katkeroitua ja unohtaa. Olen pahoillani sinun puolestasi, taidat olla aikamoinen kyyninen paketti :$
mä en taitais kehdata nimetä poikaani jos sellanen siunaantuis tollai. mutta ensirakkauden kanssa suunniteltu nimi menis. ei tarvis ainakaan salailla :D

Tähän en viitsi edes kommentoida. Mutta kerrotko millainen oli sinun ensirakkautesi. Olisi kiva kun palstalla vastattaisiin kysymyksiin, eikä arvosteltaisi ja käännettäisi. Siis kerrotko, vai etkö kehtaa ;)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 17:25 vieraskissa kirjoitti:
Tähän en viitsi edes kommentoida. Mutta kerrotko millainen oli sinun ensirakkautesi. Olisi kiva kun palstalla vastattaisiin kysymyksiin, eikä arvosteltaisi ja käännettäisi. Siis kerrotko, vai etkö kehtaa ;)
sori. aattelin vaan että joutuisin selittelemään nimi valintaa AINA, ainakin sukulaisille ja ystäville.
ensirakkaus oli puolenvuosikymmenen suhde. ja ensirakkauden kanssa suunniteltu pojan nimi on niin ihana että jos joskus sellainen siunaantuu niin nimi on valmiina :whistle:
 
Boy in love
Olen 15v poika ja olen tällähetkellä yhdessä ensirakkauteni kanssa, suhdetta on kestänyt 3kk ja ei ole aina ollut ruusuilla tanssimista mutta nyt tämä tyttö on rakastunut minuun erittäin vahvasti ja sanoo että olen aino syy miksi häm jaksaa elää joka päivän yli, tällä tytöllä on ollut vaikee. Eli hyvin menee nyt ja en voisi olla onnellisempi, eroon olen varautunut ja oletan sen tulevan jossain vaiheessa mutta sitä ennen aion kyllä nauttia täysin siemauksin elämästäni nyt ;) :D
 

Yhteistyössä